tisdag 10 augusti 2010

Lite mindre roligt än vanligt


Ibland är livet unset tråkigare än vad det brukar. Jag lever ju på det stora hela ett jäkligt kul liv, så fort det får en liten dipp, får jag en. Otroligt vibrationskänslig.

Dessutom har jag en indisk skada, JAG KAN INTE SÄGA NEJ. Jag älskar allt, är otroligt lättförförd. Allt är kul!!!
Sen kommer dom där dagarna då man måste hämta andan och hinna ifatt med sig själv. Då blir man lätt lite blå. Bara eftertanke ingen obetänksamhet. Nu måste jag sluta förföras ett tag jag måste ta hand om mig själv och sätta mig i första rummet, satsa på att vara själv och ta egna beslut.
Ibland är det svårt att vara osjälvständig, i alla fall för mig som är så lättflirtad och har en sån underhållande respektive.

Lånar gärna ut mig själv till det som smäller högst just för tillfället. Gillar att ha kalendern bokad men också ta spontana beslut som grädde på moset. Men det är oxå en Fatva och då får man blåa dagar.

Kanske är jag blå för att det lite jobbigt att vara ifrån Calle en kortare period och jag håller på att bygga upp ett slags jag-ska-vara-ensam-immun. Inte fan vet jag men idag är en lite sämre dag än vanligt. Så är det bara.

Men skitsamma för i övermorgon ska jag hit! Tre välförtjänade dagars semester, ska spenderas i ett väldigt horisontellt läge.

2 kommentarer:

  1. Känner lite likadant. Egentligen har jag inget att vara ledsen för men ändå känner jag mig sjukt deppig. Har dock precis som du nånting att se framemot.

    SvaraRadera
  2. mezzatorre? Ni kommer ha det gudomligt!

    SvaraRadera