onsdag 4 augusti 2010

Tillbaka i verkligheten



Har äntligen hämtat mig efter Kungarna av Tylösands äventyret. Tro mig på mina ord höstens TV-snackis. Det känns coolt att varit med att producerat den. Coolt gäng som jobbade, Sveriges bästa deltagare i alla kategorier.
Tillbaka på kontoret.

Imorgon bär det av till Gotland till Alex och Amandas bröllop. Det ska bli väldigt roligt. Men jag har råångest för att behöva åka den där färjan igen. Är väl traumatiserad sen junis flackande. Ska ta bild nu när min outfit äntligen är klar. Sen åker vi till Italien en sväng nästa vecka. Det var alldeles för länge sen vi inte gjorde ett dugg och hade lite öronmärkt "dra åt helvete"-tid. Det är precis vad vi ska där nere.
Sen lämnar älsklingen mig någon vecka och sen ses vi i Colombia.

Jag är bloggusel, jag vet. Kan inte bestämma mig om jag ska fortsätta eller inte...
Det är skönt att inte men det är oxå skönt att.
Har inte hittat brinnet än. Men det kanske kommer.

8 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att du hittar tillbaka, har saknat din blogg jättemycket!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Zethie, jag tycker absolut att du ska fortsätta. Ibland måste man pausa lite, särskilt om man har mycket omkring sig för övrigt. Inspirationen kommer säkert tillbaka snart :)

    SvaraRadera
  3. Håller med ovanstående, hoppas du hittar tillbaka. Din blogg är otroligt bra.

    SvaraRadera
  4. i say it's ok att du hoppar in och skriver ett inlägg då och då om det är vad som känns lagom.

    SvaraRadera
  5. Takk for at du blogger igjen!:-) hvor i Colombia skal dere? Jeg er født i Colombia.

    SvaraRadera
  6. Sluta inte blogga!!!

    SvaraRadera
  7. Blogga på för 17! u are not a quitter

    SvaraRadera