onsdag 2 mars 2011

Läs om Pennys pappa "Horknackaren"

HÄR!

Vad säger man...

6 kommentarer:

  1. Man kan ju föreslå att han kanske ska försöka
    mogna lite. Han är snart far till en liten tjej och som förälder till döttrar kan jag inte finna spelet lustigt alls. /Nina

    SvaraRadera
  2. Så sorgligt! Och sjukt!
    Vad har han för problem?
    Är du stolt över att han ska bli pappa till din dotter?
    Jag skulle bli rädd!

    SvaraRadera
  3. Men herregud, era torra miffon. Det är ett spel. Konversationen är skriven (och förmodligen överdriven) för att underhålla läsare med humor (som jag!). Chansen att Calle skulle göra detta på riktigt? Förmodligen så liten att den inte ens existerar. Slappna av nu. Jag är på alldeles för dåligt humör för att handskas med folk som tar allt seriöst.

    SvaraRadera
  4. Blir föga imponerad.Pinsamt även för att vara på A Schulmans blogg.

    Usch jag blir ledsen nu, både Amanda, Alex och Calle har ju ballat ut samtidigt som du dök upp. INGEN har kvar en egen linje utan är så jävla beroende/kåta på vad Bloggkommentarorer och andra Bloggspionerna säger om vad ni skriver.

    Sammanträffande att Katrin Z skrev en krönika om A och bloggbrudar precis nu....

    Shit vad kasst

    SvaraRadera
  5. Klart han inte skulle göra det på riktigt, duh, men det är ändå ett spel som iaf jag inte skulle spela. Känns inte helt hundra.

    SvaraRadera