fredag 4 juni 2010

Civili-cation



Ett nypåhittat ord för civilisation och vacation. I ett, ja ni vet vad jag menar. Det har jag!! Nästan. Men ledigt från filminspelning i alla fall.
Det är väldigt självutvecklande och går på djupet. Som jag har längtat efter lite yta och det fick jag i form av tjejmiddag på Spymlan med mycket trevliga goodiebags från Clarins. Sen sprang jag även in i de här flaggstängerna, som var ute och rullade hatt. Claes de Faire och Henrik von Sydow.

Ikväll ska jag och Calle fira ett år, en vecka för tidigt. Men nästa helg har vi besök från utlandet så då finns det inte tid.
Vad kan man hitta på för mysigt?

2 kommentarer:

  1. Hej Anitha! Jag drömde om dig inatt! Du var polis och skulle sätta dit mig för narkotikabrott (obs! har inget med verkligheten att göra, narkotika alltså..). Först var du jättesur och bestämd, högg en stor spruta i benet på mig för att ta blodprov. När jag berättade att jag brukar läsa din blogg och att jag såg dig på Kolmårdens djurpark med Gynning blev du glad och snäll. Då hjälpte du mig att sätta fast de verkliga skurkarna. Tyvärr vaknade jag innan "slutet", det var så spännande så jag försökte somna om igen.. Kram på dig! Emelie

    SvaraRadera