söndag 13 juni 2010

Min helg!



Avi kom till stan och vi, jag och Calle firade ett år med gays and trannies.



Det blev en riktigt rolig afton. Lätt hysterisk på vissa sätt...



Gjorde naglarna på Åhlens och mitt första livs levande fan vågade sig fram. Så coolt, mer sånt. Jag blev superglad! Hon jobbar på P4 Radio Värmland och gillar att vi lyssnar på kanalen ifråga.



Spelade skivor med Gynning Melker Andersson's, Orangeriet. Vi pumpade house och folk dansade vid halv nio! Det blev succé för succéduon.



Åt middag efter spelningen med PR-gurun Lily Assefa. Superniceeee....

5 kommentarer:

  1. Ring mig älskling! Går in i konferensheövetet nio. Puss

    c.

    SvaraRadera
  2. Men alltså! Jag jobbar ju på p4 Värmland och jag har aldrig sett den där tjejen. Nu undrar jag vart hon jobbar på riktigt, det kanske var någon annan p4-kanal?

    SvaraRadera
  3. Ann du har rätt! Jag jobbar på Sr Sörmland:-)

    SvaraRadera
  4. Jag såg ju dig på Gotlandsfärjan och jag hade också gått fram om det inte varit avstigningstid och ni såg i allmänhet stressade ut över att komma till bilen :D (Jag vågade åtminstone gå fram till Alex. Alltid något)

    SvaraRadera
  5. Röker du? Du är ju gravid!!!!

    SvaraRadera