onsdag 30 juni 2010

OMG


No sleep til Brooklyn!!!

Berätta nått kul. Gör mig på bra humör.

6 kommentarer:

  1. Du är bäst! Kram Alexandra

    SvaraRadera
  2. Gud, så tråkig du är.....nu drar jag till nån annan blogg

    SvaraRadera
  3. Jaaaa, håller med, du har blivit jättetråkig.Drar också till nån annan blogg nu....

    SvaraRadera
  4. Jag fick ett stipendium från Helsingborgs stad! :) Det var väl ändå roligt?

    SvaraRadera
  5. verkligen. du har blivit sjukt tråkig. synd, var så kul att läsa dig tidigare...

    SvaraRadera
  6. Fy fan, vad taskiga alla var här då. Alla har svackor. Men om man ska se det från den ljusa sidan så är det ju bra att de försvinner från den här bloggen. Du skriver så bra och så roligt och jag hoppas du kommer fortsätta med det. Men något roligt kan jag tyvärr inte bidra med eftersom mitt liv också är inne i en liten, liten svacka just nu. Men snart blir det roligt igen! Det blir det ju alltid.

    SvaraRadera