tisdag 1 juni 2010

Ett santans gnäll



Det är ett jävla tjat. Men det är vansinnigt kallt här. Andas man inomhus kommer det ånga ur munnen. I natt tog jag en sömntablett och somnade hel påklädd. Det var tur det för nu på morgonen har jag filmat mina första "etableringsscen," eller etableringen av min karaktär. Det krävdes en del skärpa och koncentration både av mig och teamet. Så det var tur att jag var utvilad.
Det här är lite som att vara i en bubbla, man tappar all kontakt med omvärlden och går upp i någon sort egoonani. JAG,JAG & JAG. Inte mig emot ;)...

Men berätta vilka är ni och vad gör ni när ni har all tid i världen?

3 kommentarer:

  1. Hej Anitha!

    Bella heter jag, 20 år kommer från Skåne. Jag sover, läser din blogg och letar efter kärleken när jag har all tid i världen:P

    SvaraRadera
  2. Hej Anitha!
    Linnea heter jag och kommer egentligen från Leksand, men bor nu i Stockholm och känner mig konstant ensam trots att jag har bott här i snart fyra år.
    När jag har all tid i världen läser jag massor av bloggar. Jag spelade förut onlinespel, men blev stressad av det och fick sluta. Jag brukar även se på svtplay (för jag har ingen teve) och brodera. Läsa böcker kan man också göra, men det är mycket som är svårt när man har all tid i världen. Det enda jag vill göra när jag har all tid i världen är att ha en kär vän nära som jag kan prata och skratta med. Det är där bloggarna kommer in i bilden.
    Hejdå!

    SvaraRadera
  3. Jag heter Michaela och bor i Stockholm och är 20 år och när jag har all tid i världen... det har man ju aldrig, alltid finns det något viktigt att göra. Okey, jag kanske låg på balkongen och solade i två timmar igår, men det är också viktigt! Hade jag haft all tid i världen hade jag blivit asgrym på TV-spel så att min kille hade känt sig fett ÄGD!

    SvaraRadera