torsdag 24 juni 2010

Jag behöver dig!!!

Jag behöver dig fantastiska man eller kvinna, som lever i nuet. Totalt orädd och superskön.
Runt 20-nånting. Du gillar att alla har kul, tar gärna initiativ och ställer upp för gruppen.
Du bryr dig om hur du ser ut. Du gillar att vara fräsch och att gå på gym är en del av din livsstil.
FEST= DU!
Du älskar att parta och äger dansgolvet. Du är flirtig och spännande och har alltid ett ess i rockärmen. Du är inte rädd för konflikt och är inte heller rädd att ta "den svages" sida.

Känner du igen dig på beskrivningen ovan eller har du en vän som gör det?

Lämna en kommentar med dina kontaktuppgifter eller maila mig på anitha@bijouyou.com

Puss!!!

2 kommentarer:

  1. hannaludvigsson@hotmail.com25 juni 2010 kl. 01:26

    HEJ!
    Detta låter nästan precis som en av mina närmsta vänner Emma!

    Emma lever verkligen i nuet, ibland lever hon nästan som om det inte fanns ngn morgondag haha! Hon har fått mig att leva ut och när man festar med henne kan man aldrig vara riktigt säker på vad som ska ske.. Hon brukar sova hos mig när vi ska ut, eller sova och sova, hon brukar trilla in vid tio morgonen efter när hon (ibland vi) efterfestat hos ngn av dem som hon lyckats få efter sig.. Det finns inte en tråkig stund med Emma, hon drar igång de rolisgaste tillställningarna och kör på sin ideér samtidigt som hon har tid för att lyssna på vad andra tycker och tänker, hon är alltid mån om att det inte bara är hon som har roligt!

    Det enda som skulle fattas är delen med "att gå på gym är en del av din livstil" Emma är inget träningsfreak direkt men hon är väldigt mån om hur hon ser ut!

    Skulle kunna fortsätta med massa exempel på varför Emma är rätt för det här men det blir bara babbligt!

    Henne kan du kontakta på lillatrollet_e@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. anitha - varför känner jag mig så cynisk och irriterad på det du just beskrev?

    SvaraRadera