torsdag 22 april 2010

Clair Kent




Var precis på ett möte på stan. I morse hade jag enligt mig själv satt på mig den perfekta outfiten. Men när jag kom till hallspegeln konstaterade jag att ena klacken är glapp och promenadmeter ifrån att gå av. Så min plan gick i stöpet. Istället tog ett par stövlar som är jättesnygga men inte till resten.
Hur som helst så har jag gått runt och våndats hela dagen för min ”Carola-kombination”. Jag har känt mig väldigt obekväm minst sagt. Mitt möte började klockan 14.00 så klockan 13.52 beslutade jag mig för att gå in på närmsta butik, vilket i det här fallet var Indiska. Köpte mig ett par svarta tajts och bytte om. La mina jeans i en påse och var på mitt möte som låg 50 meter bort 13.58. Nu mycket mer komfortabel, you can call me Clair Kent anytime you want.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar