måndag 5 april 2010

Tidsmaskin?


Men vad fan är det frågan om? Vaknade upp precis och reagerade först inte, förbannade snön innan jag kom på att den egentligen varit borta! Det har ju blivit vår, vad är det frågan om?! Aprilväder, minns jag att det finns något som heter.

Tog min "nageloskuld" igår, alltså fixade dem gjorde "ett set" fick jag lära mig att det heter. Fransk Manikyr, korta. Tycker det lätt blir porrstjärnenaglar om man har för långa med fransk manikyr. Men de i den här längden är jag mycket nöjd.


Jag trodde jag skulle promenera på Djurgår'n idag och gå på Liljevalchs. Men nä så blir det inte.



Jönköping var riktigt roligt. Kände mig som Lotta i Svenne och Lotta för några nanosekund, Svenne Hedlund med sin exotiska fru var på turné, som var mer publikuppvärmare än sidekick hahaha!

3 kommentarer:

  1. Nya Bingo Rimer?

    SvaraRadera
  2. Kul att du är nöjd med naglarna. Om det är någon som vill göra naglar el om du vill fylla på är det bara ringa mig :-)

    malin westerholm-076 2425398

    SvaraRadera
  3. Absolut, jättetck Malin är mer än nöjd!

    SvaraRadera