onsdag 7 april 2010

Kom an, man mot man!



Hej Anitha!Tack för er anmälan till Parloppet 2010
Tävlingen arrangeras den 15 juni 2010, kl.19.30.
Start och mål i Hagaparken, på den stora gräsytan strax norr om Stallmästaregården i södra Hagaparken.

Namn löpare ett: Anitha Flink
Namn löpare två: Carl Johan Schulman
Klass: Mixed
Startnummer: XXXX
Vald starttid: Kl.19.

Jag behöver er hjälp, om det finns någon frivillig PT att ta sig an mig så jag är i en jöjligt bra form är välkommen att maila på: anitha.flink@mtgtv.se

Älskade läsare ni kommer väl och hejar på mig? Jag vill ha fans!


Calle älskling, när man tittar på dig kan man tro att LOSER är ett palindrom.

3 kommentarer:

  1. Vad är det man gör med sånt där vetekli när man vill få det finare? Vad var det hette? Jo! Just det! Man KROSSAR det!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår inte: "Calle älskling, när man tittar på dig kan man tro att LOSER är ett palindrom", kan du förtydliga Anitha?

    SvaraRadera
  3. Då kan man tro att Loser är samma ord baklänges som framlänges precis som Calle ;)

    SvaraRadera