torsdag 8 april 2010

Intervju, Michaela Forni

Jag tänkte dra igång en liten intervjuserie här med olika intressanta vänner.
Först ut snyggo-Michaela Forni från Glamourama, bland annat.



Namn: Michaela Forni
Ålder: 20 år
Civilstånd: Pojkvän
Bor: Kungsholmen
Jobbar: Moderedaktör på Nöjesguiden och bloggar på Stureplan

Här hittar man dig en lördag klockan 23.00?

Med största sannolikhet på Le Rouge. Älskar det stället.

Om du var tvungen att vara med i en dokusåpa vilken skulle det vara och varför?
Inte Paradise Hotell i alla fall (ha ha ha). Jag skulle nog välja Robinson. Kul med en utmaning.

Om det var din tur att laga middag i Halv åtta hos mig, vad skulle du laga. Samt vilka vill du ha som gäster och varför?

Jag skulle köra italienskt all in. Kall fisk till förrätt, skaldjurspasta till varmrätt och... gud vad svårt. Hemmagjord hallonsorbé kanske? Med en kladdig chokladgrej till? Gud så gott. Mina gäster skulle vara Björn Gustafsson, bara. Alla andra blev sjuka i sista sekund, tyvärr...

Vad är det bästa med att vara du?
Alla fina människor som finns runt omkring mig!

Vad är det sämsta?

Den lilla bitchen som kan komma fram ibland, när den inte borde. Som en liten djävul som bor i mig.

Hur ser din vardagkväll ut, oftast?

Äter middag med Agnes som jag bor granne med, sedan ett glas vin och efterrätt på Bergamott där hennes pojkvän jobbar som kock.

Om du vann 50 miljoner, vad skulle du göra med pengarna?
Köpa en jävla massa skor, en lägenhet i Paris och ett hus vid vattnet i Italien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar