måndag 26 april 2010

Gagaglad!




Jag har lidit kval. Varit lite sur men gillat läget. Det skulle inte bli något Gaga för mig, jag ska på bröllop på Gotland vilket är superkul, men färjan gick samma dag som första konserten. Det har känts helt ok om än lite vemodigt.
Men idag dök en VIP-biljett upp med tillhörande efterfest och det är ju lite för bra för att säga nej till. Jag pratade med Calle och han supportade mina Gagabegär, så nu åker vi till bröllopet på den 8:onde maj. Så jag får göra båda. Hur underbar är inte han och hur glad är jag idag på en skala! Gagaletglad!

1 kommentar:

  1. Vilken lycka med VIP biljett. Jag ska oxå dit, tror jag har ganska schysta platser men jag är trots allt en vilsen Norrlänning så jag kan aldrig veta vad d är jag köpt;) Hoppas iaf på en grym kväll, vi ses där:)
    /Benita

    SvaraRadera