lördag 3 april 2010

Jönis! Ses vi ikväll på 8glas, Club Hollywood?



Har haft en "roadtrip med flickvän" som Jonas så fint uttryckte det. Det innefattar alltså jag, Calle och Jonas.
Igår rullade vi hatt med Alex, Amanda ,Sara Goldensohn, Cimon och Mikaela...ojojoj. Vill man ta valda delar av den kvällen kan man läsa Mikaelas blogg.

Snart ska vi äta middag här i Jönköping. Jag ska blogga upp alla bilder från påskaftonen imorgon. Men jag har inte tid för nu leker jag "död rockstjärna på hotellrum".
Det var Jonas Lagerström (synd att han inte bloggar så mycket längre), som uppfann den leken en gång i tiden när vi filmade Robinson i Malaysia. Fast då tävlade vi i grenen "död rockstjärna i pol". Han vann alltid, var imponerande bra att flyta på mage och fick den där perfekta vinkeln på nacken så han lyckades se lite drunknad ut. Nu kan man säga att jag vidareutvecklat den.
Det är ju ändå påskafton så det är väl lägligt att prata lite om döden hörrni.
Hitta på bakgrundshistorien till hur jag dog.

Glad påsk!

2 kommentarer:

  1. Hej! första ggn jag läser din blogg, hittade länken på calles som skriver så sjukt bra!
    Jag vill bara säga; har reagerat på att du ser så cool o snygg ut på hans bilder. Typ "skön, vacker tjej" m otroligt coolt hår.
    Vad jag tänkte på lite var också att jag tycker att du har fin näsa och sa till min syrra att det är skönt när det finns snygga, coola tjejer som INTE har en pytteliten näsa (vilket typ alla i hollywood har).
    JAG kände mig glad över att det finns folk m en snygg, normal näsa. (observera: inte stor, bara inte opererad).
    Blev så himla ledsen när jag såg att du vill operera den. Why, liksom? vem har lurat dig att det inte är snyggt?
    Du kanske tycker att jag är värsta nörden som skriver så här långt, men well... då är det värt det, bara du tänker till (eller tänker om).
    Kom igen tjejen. Så himla trist att en tjej som du tycker att du inte duger... dålig självbild/självkänsla osv smittar av sig även på andra sidan datorn...

    //anna

    SvaraRadera
  2. Antagligen var det en kombination av ett redan överansträngt hjärta(mycket kärlek och förlovningar och sånt) och chocken över den goda läsarstatistiken. Farligt vad bloggar kan göra med männskor. Och tråkigt på en sån förnämlig sådan. Vila i frid och sånt.

    SvaraRadera