lördag 10 april 2010

Framtidsutseenden

Helena Seger visste vad hon gjorde. I dubbel bemärkelse förvisso, men att snärja en ung Zlatan med ganska yvigt utseende för att sen, snart tio år senare ha en riktig hunk. Det är en bra investering i framtidsbanken.



Oftast gäller det här med "framtidsutseenden" är män av någon viss anledning överrepresenterade. Med vissa undantag för toppmodeller och skådespelerskor. Men det finns väl ingen som tycker att George Clooney var snyggare i E.R. än nu exempelvis?



Jag är mycket nöjd, Calle har verkligen ett framtidsutseende. Han kommer vara löjligt stilig när han är femtio-någonting. Han kommer se ut som Richard Avedon ungefär. En bättre Ranelid.



För bara fem-sex år sedan var han en äppelkindad knickedick, som min far skulle uttryckt det.
Man ska inte vara för snabb på hanen när det kommer till utseende. Om man var råsnygg som 15-åring, så är man ytterst sällan det som 30-åring. Så Solsidan-tesen stämmer.



Min fina, fina man från förkväll igår.

5 kommentarer:

  1. och vad härligt det är. jag blir snyggare för varje år medans högstadiedemonerna blir fulare. :)

    SvaraRadera
  2. Fan, min kille som är skitsnygg nu trots att han bara är 22 >.< Får väl byta upp mig om ett par år ^

    SvaraRadera
  3. Det här är sant - hans ansikte kommer liksom bli lite bredare och komma tillrätta på ett intressant sätt - lika med hans bror. Fan - vill ha!! haha - nej men jag såg din kille live och det handlar ju en del om personlighet också såklart. Grattis Antiha! (du är ju också cool som 17 så ni gör ett riktigt godispar)

    SvaraRadera
  4. Det e så jävla sant. FAAAN vilken hunk zlatan blivit, MY GOD! Avundas den kvinnan ohälsosamt mycket..

    SvaraRadera
  5. Jag säger bara Patrick Dempsey...åldrandet bekommer honom verkligen. Han såg ju ut som en pajas tidigare, charmig, men inte snygg. Minns du Can't buy me love?

    SvaraRadera