fredag 23 april 2010

Let's get deep!



Så var det här med håret. Jag börjar bli småsugen på att bli brunett. Alltså en väldigt mörk brunett. Tänk er Kardashians-mörkbrun. Ja en riktig fegisblekning jag vet. Men jag har varit svart i åtta år nu och tänker att det kan vara lite fint till sommaren att bli lite mörkbrun.
Innan jag hittade min frisör Cia på Moc så har jag haft de flesta frisyrer och hårfärger.
När jag var tretton var jag hardcore synthare och kom hem rakad skalle och lugg till min mammas stora förfäran. Efter ”håroskulden” var tagen experimenterades det friskt i tio år. En period hade jag askblont långt rakt hår. Sug på den!
Sen träffade jag min frisör krullexperten Cia och det uppstod ljuv musik. Där någonstans slutade jag experimentera och stepped over to the dark side. Men nu är jag sugen på en miniförändring, mörkbrunt alltså.

Hiss eller diss?

16 kommentarer:

  1. Kan man inte få se lite bilder på dina roliga frisyrer?

    SvaraRadera
  2. är du naturligt svarthårig egentligen?
    Tror säkert att lite kardashianbrunt skulle se fråscht ut till sommaren, våga vinn!

    SvaraRadera
  3. kan man inte få se lite gamla bilder på dig? :)

    SvaraRadera
  4. Hiss! Tror det skulle vara superfint!
    Kan vi inte få se en bild på dig i rakt hår? Vore så himla roligt! Tack för en superbra blogg förresten!

    SvaraRadera
  5. Hiss!
    Skulle vara skitkul om du la upp bilder på tidigare frisyrer, speciellt rakt och askblont låter spännande...

    SvaraRadera
  6. hiss!kul med sommar-piff ju.
    Kan du inte visa en bildpå ditt asblonda hår och synthluggen! :)

    SvaraRadera
  7. Bildbevis på dina tidigare frisyrer tack! :)

    SvaraRadera
  8. ja! mörkbrunt..och stora lockar...vågigt sådär.

    SvaraRadera
  9. Hiss!

    Som sagt, sommarsnyggt!

    SvaraRadera
  10. Hade detta varit Facebook så hade jag gjort tummen upp. Och du måste VERKLIGEN lägga upp bilder på dina tidigare frisyrer!!!

    SvaraRadera
  11. Du måste visa en bild på dig som blondie!!

    SvaraRadera
  12. Absolut hiss! Minns synthluggen :)

    SvaraRadera