måndag 5 april 2010

Sweet Weekend



Här är Polisjonas och jag på en rastplats i mellansverige, Han är jättelång och jag jättekort. Men han är som en storebror på alla sätt. Fina Jonas, vill att han ska träffa en skön brud som man kan hänga med. Bra hårdag där, Anitha.



Här hånar han Calle för han fick fisken och inte humlan....



Har haft en ljuvlig söndag. Vaknade vid tolv och mötte upp fina Carolina. Vi hade mycket att catcha up... Så jävla cool hon är, hade sålt som ett litet jävla svin på sin vernissage på Konstrundan. Allt var i princip sålt. Så hon unnade sig lite Marlene Birger shopping med all rätt, herregud, deras vår och sommarkollektion är så otroligt bra.
Jag och Carro klickar så hårt vi två, har så kul ihop och kompletterar varandra bra. Alla borde få ha en Carolina i sitt liv, jag känner mig lyckligt lottad.



Carolina har trosor i sina stövlar, väldigt roligt tycker jag. Hon har så smala vader så alla stövlar hasar ner på henne, så hon använder trosor för att fylla upp dem. Väldigt roligt.



Farbror Calle fick äran att klä Charlie, han gjorde det! Det var en kamp och alla höll andan där en kort sekund, men det gick mycket bra. Charlie och Calle tycker mycket om varandra de två.



Åt påskdagsmiddag hemma hos Alex och Amanda, Charlie tackade för sig vid sju. Alltså kan man bli så mycket sötare?
Kom precis hem, det var som alltid i deras sällskap en mycket trevlig afton.

3 kommentarer:

  1. vilket otroligt sött barn!äta.upp.

    SvaraRadera
  2. carolina, som i gynning?

    SvaraRadera
  3. OK! Om PolisJonas chockar mig med en snuskigt bra date så lovar jag att jag, Fröken hä,r ska tjata omkull honom att plocka Er i Haga på detta parlopp! Kör!

    MVH Sara Kiss

    SvaraRadera