torsdag 27 januari 2011

Calle och Anitha gjorde en Calle och Anitha



Vi har ju pratat om att köpa ny soffa länge, vi har haft en liten Howardsoffa från gamla möbelbutiken Carneruds som var min. Tillslut beslutade vi att sälja den och köpa en lädersoffa, något Calle alltid velat ha. Efter en "tvåmånaders förhandling" så fick vi äntligen soffan vi kommit överens om och gillade. Saken är den att den passar absolut inte i vårt hem. Hela lägenheten skevar. Alltså den vore superfin mitt i ett stort vardagsrum (tänk lite Lydmars matsal). Eller en fet hall. Men inte hos oss. Känner mig superdeppad. Ville verkligen ha den.
Vi köpte den för 6500 kr och säljer den direkt för 5000 kr, maila mig anitha.flink@mastiff.se
Eller HÄR!

3 kommentarer:

  1. ... och där fick hela Sverige Calles mobilnummer! :D

    SvaraRadera
  2. Asså jag fattar inte er stil. Alls. Klart som fan att det haltar om ni puttar in en sån där pjäs på en tanig parkett utan matta eller dylikt. Den där soffan kräver verkligen sitt rum, det håller jag med om men det borde ni väl känt innan?

    SvaraRadera
  3. Men vem snodde benen???

    SvaraRadera