onsdag 26 januari 2011

Godismonstret

Kul att så många gillade programmet! Vi är så stolta här på redaktionen och idag får vi väl slå på stort och fira med tårta. Det är ett gediget jobb och en av de absolut tyngsta produktioner jag jobbat med både professionellt och emotionellt. Väldigt krävande på alla sätt men vårt fantastiska team löser allt.

Vi har sålt vår soffa och köpt en ny. Jag vet att vi skulle vänta men klarar inte riktigt av det. Passade på att damsuga den gamla soffan och detta är vad som gömdes på Calles sida. På min sida låg en tia och två godisnappar.

Ni vet att Calle har ett eget godisskåp. "Det är allafall inget knark i gömmorna" brukar han motivera sitt begär med. Tycker det är gulligt och oskyldigt. Han är fin han.

1 kommentar:

  1. Haha härligt med gömmor! Starkt av dej att inte ha detsamma. Kan ju meddela att min sida var FULL med kexchokladpapper som jag medvetet gömt under sittdynan så killen inte skulle se, när vi flyttade. Hade nyligen ploppat ut en bebis och tackar gud för att jag hann ta bort det innan killen såg!

    SvaraRadera