torsdag 13 januari 2011

Ringen!


På bilden håller jag lite tygprover på tärnklänningarna.

Jag har hört rykten om att ringen snart är klar. Är så oproportionerligt exalterad.
Jag gillar inte bilden av mig själv som målas upp för mitt inte av en sådan onyanserad materialist.

Designern som gör ringen blev tydligen så nöjd med den så nu gör hon en egen kollektion av den som hon kallar "Anitha" det är ju smickrande minst sagt, kanske ska be henne lägga till international...?!
Jag har själv bestämt utseende det ska bli så kul att få hem dem snart. För att inte tala om att få bära den...
Min förlovningsring behöver verkligen sällskap snart!
Jo då, Bridezilla's in town. Patetisk är jag.

2 kommentarer:

  1. din forlovningsring ar ljuvlig. Hur stor ar stenen? hur ska era brollopsringar se ut?

    Anna

    SvaraRadera
  2. Vill ocksa veta hur brollopsringarna ser ut...det ar inte alls patetiskt...ett utav de roligare momenten i allt brollopsplanerande! Lycka till med allt! Kram!

    SvaraRadera