måndag 17 januari 2011

I don't like Mondays



Kan vi bara konstatera att idag är en mindre bra dag. Första gången jag tittar på klockan och funderar på att äta lunch och inser att den är halv två. Funderar på att bränna till Nora ikväll och hämta en glas och en kopparskiva som ska bli vårt nya vardagsrums bord.

Bröllop är jävligt krävande. Blev klar med bordsplaceringen igår, nu är det bara, klänning, lite småinköp och skor kvar sen är allt klart. Menyn och kocken blev klar idag.

Har inget nytt och intressant att berätta idag. Tycker vi tar en frågestund så kommer kanske ett spännande uppslag.
FRÅGA PÅ!

14 kommentarer:

  1. hej! gillar din blogg som fan! jag undrar, har du växt upp i Nora/Närke? Jag kommer från Örebro nämligen. Vilka skolor gick du på? var hängde du?
    ha det fint! Amanda

    SvaraRadera
  2. Hur lång är du?
    Hur mycket vägde du innan graviditeten?
    Vad väger du nu?

    SvaraRadera
  3. Tycker du inte att du är lite väl hård mot Calle just idag? Puss puss

    SvaraRadera
  4. När gifter ni er?
    När är det beräknat till lill tjej'n kommer?
    Bild på förlovningsringen önskas!
    Vad blir det för vigselringar?
    Berätta gärna om bröllopet, kyrkligt/stadshuset?

    SvaraRadera
  5. Hur länge håller en brazilian blow-out (rätt?)? Jag avundas dig ditt lockrufs som jag tycker är såå snyggt även om jag kan förstå att man blir less och vill prova rakt hår när det nu är möjligt. Rakt eller lockigt på bröllopet?

    SvaraRadera
  6. Vem av dej och Calle är jobbigast att leva med egentligen handen på hjärtat?
    I mitt förhållande (är gift sen 5 år tillbaka) så är det enkelt, det är jag.. Och sexåringen när han är i trotsåldern vilket händer titt som tätt.

    SvaraRadera
  7. Calle skrev i sin blogg att ni hade hittat en bra präst. Vad heter han och i vilken församling kan man få tag på honom? Jagar lite själv...

    SvaraRadera
  8. Hej Anitha

    Hur många tärnor/marsalkar ska ni ha?
    Hur många gäster?
    Har inte du också varit gift förut som Calle?
    Kommer du visa upp ringen när den är klar?
    Hur känns det att gifta sig och vara gravid? Är det inte svårt med klänning?

    SvaraRadera
  9. Hej och grattis till bebisen i magen!!!
    Jag har just "plussat" efter att jag tidigare fått två missfall under förra året. Hur klarar jag nu av att inte oroa ihjäl mig att det ska hända igen? Har du tips och stöttande ord till mig?

    SvaraRadera
  10. Vad ska ni ha för musikinslag under vigseln? Vem ska framföra den?

    SvaraRadera
  11. Har du några syskon?

    SvaraRadera
  12. Vilket märke var det på de båda fjärilstapeterna? Och den prickiga?
    Tyckte den prickiga var superfin.

    SvaraRadera
  13. Jo jag vill veta vad du fixat med dina tänder?

    SvaraRadera