onsdag 12 januari 2011

Godmorgon mina små sockertoppar

Och välkomna till en ny underbar fantastisk dag. Gud så upprörda vissa av er blev. Jag visste väl att jag skulle reta gallfeber på ett helt gäng/generation. Ja kalla det vad ni vill, också väldigt underhållande att inse att så fort något jag skriver inte passar någon enskild. Då dras "Katrin-Kortet". Hotar med Katrin. Vet inte vad jag ska säga...så jag låter bli.

Jag gjorde en Brazillian blowout för ett tag sen. Mycket nöjd no more krulls. Men det tvingar mig att duscha med duschmössa. Lite KRÄNKANDE.

Men det är kul nu är ni uppvärmda. Det finns mycket vi kan älta idag också så på återseende lite senare.




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Kan du inte berätta mer om din blow out? Hur tvättar man håret utan att det blir lockigt igen?

    SvaraRadera
  2. Du verkar väldigt lik Katrin i ditt sätt att provocera.
    Drar slutsatser utan att ha all fakta och rycker på axlarna åt kritik.
    Att påstå att arbetslösheten är en bluff är ju absurt. Samt att till din bransch söker sig kanske den typen av ungdomar, lata som vill få fame genom tv. Men är det faktabaserat?
    Är gymnasielärare och jag ser en generation som har otroligt höga krav på sig själva och jakten på bra betyg är enorm. Sedan är det absolut inte alla men större än tidigare. Själv är jag 70-talist och tycker det fanns både slackers och duktiga i min generation oxå när vi var i 18 års åldern.
    Vi har ju itn sett resultatet av 90-talisterna ännu. Om tio år kan du uttala dig igen.

    SvaraRadera
  3. aj, aj! INTE med bebis i magen. Jättemycket farliga gifter i det. Blir supersnyggt men läskigt,läskigt.. =)

    SvaraRadera
  4. Anonym sa...
    Äntligen är du tillbaka.
    Du har ett barn i magen och du har gjort brazilian blowout, har du någon aning om vad du utsatt dig själv för men framförallt ditt ofödda barn?

    Gå in på www.naturligtsnygg.se och läs mer.

    SvaraRadera