torsdag 25 mars 2010

Crazy

Det finns inga så o-crazy människor som de som säger att de är just det.
- Shit jag är ju en sån där crazy tjej, så vad som helst kan hända när jag är med.
Man väntar med spänning, men inget crazy händer, inte alls. Oftast är personen så långt ifrån ”crazy” man kan komma.

Eller folk som börjar med att berätta om ”den sjukaste grejen” och man väntar med iver på när ”den sjukaste grejen” ska komma. Men den kommer aldrig. Oftast är det en ganska en ganska logisk händelse om än lite oväntad för sin situation, men långt ifrån sjuk.

Varför bedriver dessa människor falsk marknadsföring, kan man stämma dem?

Är kissnödig men orkar inte gå på toa. Höjden av lathet, eller bara ett konstaterande?

Nu drar jag och gaddar, puss!

7 kommentarer:

  1. Så sant, varför vill man själv titulera sig som crazy...omgivningen/umgänget bestämmer vilka som är crazy på riktigt.
    Lycka till med din tatuering och hoppas du visar sedan när det börjar läka.

    SvaraRadera
  2. haha, på temat: http://dissad.blogspot.com/2009/03/crazy.html :)

    SvaraRadera
  3. vilket stort WORD jag vill sjunga ut på det inlägget, och jag gör det.

    SvaraRadera
  4. Huvet på spiken! Just så är det när Katrin Zytomierska ska berätta historier. Man väntar på den galna/sjuka poängen men det kommer varken nåt galet eller sjukt. Man blir i st'llet trött. Mkt trött. Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  5. Katrin fd. Schulman är rätt duktig på att marknadsföra sina historier som "helt sjuka". Dom är oftast sjukt poänglösa, kanske det hon menar... =)

    SvaraRadera