torsdag 4 mars 2010

Dialog mellan mig och Calle


- Älskling, bra inlägg där om Wahlgrens. Sicket patrask, fars hit, schlager dit.
- Ja de är verkligen oförskämda. Hur kan dom prioritera sina publika åtaganden framför familj.
- Men varför bytte de inte dag?
- Det kanske inte var ledigt i kyrkan, eller prästen kanske inte kunde.
- Uhm, tror du hon kommer behålla Bagge?
- Men det är ju hennes ex namn.
- Men hon kanske gör som Marie Louise Ekman, hon har ju behållit alla sina exmäns namn, Marie-Louise Ekman De Geer Bergenstråhle.
- Vaddå, Bagge Wahlgren?
- Ja precis.
- Näe det tror jag inte om Laila, det skulle jag som make aldrig gå med på.
(Calle citerar ur Aftonbladet)
- Förstår du att hon tackar nej till helikopter Pernilla och skyller på att hon inte har bil.
-Det är junte klokt.
- Om jag hade varit Laila hade jag tagit det här som en spottloska i ansiktet.
- Ja verkligen! Men vem vet det kanske finns en familjebeef vi inte känner till.
- Ja det låter ju onekligen som det finns en hund begraven här.
- Älskling…spekulerar och diskuterar vi precis Nicklas och Laila?
- Ja
- Oj
- Den här dialogen platsar på en damfrisering.
- Vi lägger på nu.
- Puss

2 kommentarer:

  1. Man blir glad i själen av att läsa i din blogg och om era liv,

    SvaraRadera