fredag 5 mars 2010

Min kväll i bilder

Efter jobbet åkte jag till Aftonbladet för att hälsa på Calle och titta på inspelningen av Schulman Show med Maria Montazami, Gudrun Schyman och Josefin Crafoord.



....och vilket jäkla toppenprogram det blev!




Sen tog jag med mig Jossan hem till Lotta och drack lite vin.



Det diskuterades högt och lågt. Framför allt pratades det mycket om utvecklingsmöjligheter för iPhoneskal.



Josefins, Charlie och Lottas, Ben, lekte som vanligt. Det blev dags att äta middag och då ville Charlie inte ha korv Stroganoff utan sallad! Sallad är min bästis, sa han gång på gång. Jag har aldrig varit med om ett barn som gillar sallad.



Sen kom Calle och kastade sig in i iPhone diskussionen.



Efter en stund när vi insåg att Jossan och Lotta hade kört helt fast, lämnade vi dem och tog oss ner till Kåken.
Där var Pelle och Anton. Som vanligt utsåg Calle kvällens lucia. Anton var väldigt säker på att han skulle vinna, han blev nog lite knäckt. Men det var riktigt spännande där ett tag.



Sen var det dags att runda av aftonen. Calle tog en cigg med Maggan utanför Dramaten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar