onsdag 24 mars 2010

Metrosex

Calle har i sin nyvunna metrosexualitet precis målat mina naglar för första gången. Va tyx?

Dessutom är det väl ok att trimma fiffifrisyr med sin mans skäggtrimmer, man gör ju rent den? Det märks ju inte, jag har gjort det i 9 månader utan klagomål och så nu när man berättar, blir det en stor grej. Calle drog precis parallellen att att det är precis som att tvätta toaletten med kökstrasan, för det "märks" ju inte heller. Dålig liknelse tycker jag.

Herregud man vill ju inte ha hår i maten?!

8 kommentarer:

  1. svar på förra meddelandet. jag är ditt danska fan! eller är svensk men bor i kph o gjort de senaste 5 åren. är 29 o nickar o fnissar åt nästan allt du skriver. U GO!

    Petra

    SvaraRadera
  2. (men råkade skicka från min love - mathias profil / Petra igen)

    SvaraRadera
  3. Det är ok, om det är ok med Calle.
    Så länge man inte mörkar så blir det inga problem, hade du frågat första gången och fått nej så hade du köpt en egen.
    Det är småsaker som sedan växer, i längden är det inte bra.

    SvaraRadera
  4. Rakprylar som rakprylar, och man rakar sig också för hans skull, visst gör man. Men mannen hemma vill inte alls dela med sig.

    SvaraRadera
  5. Är inte det här sjukt likt Calle?!

    http://static.rateyourmusic.com/album_images/b223cfa74528df4631f11afca59ba3aa/13713.jpg

    SvaraRadera
  6. Om kvinnan gör så äger mannen laga rätt att använda kvinnans örontops för att rensa ärschlet

    SvaraRadera
  7. hahaha...jag lånar min mans rakapparat och friserar fast jag säger inget...detta ha pågått..hmmm, 6 år!

    SvaraRadera