tisdag 23 mars 2010

Nose Job

Ja, jag har varit på gång förut och nu är jag där igen. Gillar små förbättringar som inte är påtagliga. Jag vill göra ett nose job. Bara så där enkelt som Scarlett J, Nicole K, Megan F, Angelina J eller Gisele B. En liten förbättring utan större förändring, jag gillar sådana.
Förra gången bejlade jag ut, gick till fel kliniker.
Nu har jag samlat på mig mod och ska boka konsultation dessutom känns det som att kirurgerna blivit bättre.
För några år sen när jag var i näsjobbstagen, så såg man ju ut som the king of pop så fort man fick ett näsjobb. Klinikerna ville typ labela näsan, att man skulle se på näsan att man varit just hos dem..
Man vill ju lixom bara att de ska ta fram ettans sandpapper och slipa till lite. Inga dramatiska utfall inga knäck med sylen.

Resultatet ska ju vara så bra så att bara jag ser en stor förändring och alla andra ser samma, samma men bättre samma.

Calle är inte helt pro, men säger att jag får göra vad jag vill.

Vad tycker ni, och inga jäkla moralkakor nu och var ska jag gå?







Appropå nose jobs så är det ju dags att boka Gaga nu. Once you killed the cow you have to eat the burger!





18 kommentarer:

  1. Nu har jag bläddrat tillbaka i bloggen och kollat på bilder på dig för att se vad det är du kan tänkas vilja ändra på, men jag ser inte. Du har ju en jättefin näsa? Vad är det för fel? Titta på din header, har du inte en väldigt snygg näsa?

    SvaraRadera
  2. Skit i't. Min näsa är dubbelt så stor som din och jag är rätt nöjd ändå. Men inga moralkakor, vill man så ska man göra det. Gå till Akademikliniken eller Proforma.

    SvaraRadera
  3. Åh, du är ju en av de vackraste kvinnor jag vet. Tycker verkligen att ditt ansikte är fulländat som det är. OBS! Ingen moralkaka.

    SvaraRadera
  4. Är det värt risken då? Äh fan, jag vet inte. Kör på om du vill. Akademikliniken har man ju hört gott om.
    Tänkte egentligen bara tacka för en kul blogg och fråga var du köpt den ljuuuvliga vita topen som du hade till din långa blå volangkjol på Calles bild från Israel? Please?
    SÅ himla söt (du och tröjan).

    SvaraRadera
  5. Ok, inga moralkakor men bara ett Stort nej!
    Fan, du är ju skitsnygg och skitsmart, dont go there. Hamna inte i det facket. Snart finns det ju inga heta kvinnor kvar som inte har opererat sig, snart ser ju alla likadana ut- fy vad tråkigt.
    Vill inte vara anti men är det. Du är så fin och snart är du bara som alla andra.... Synd!
    Var stolt över att du är naturligt snygg, det är inte alla förunnat!
    Och om man knappt ser någon skillnad varför inte bara skita i det?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kan tyvärr inte annat här än att hålla med.
    Du ser fantastisk ut nu! Klart att om det skulle få dig att må bättre att operera så gör det, men då ska du också veta att majoriteten av dina läsare och dina vänner och alla andra tycker att du är alldeles förträfflig som du är.

    SvaraRadera
  7. Dina näsa är fantastisk och jag fattar inte varför du vill ändra på den.
    Det är ALDRIG riskfritt med kirurgi. En av anledningarna till att landstinget inte utför plastikkirurgi är för att det är inte medicinskt motiverat och då är inte risken att något går fel etiskt försvarbar. Du kan, trots rekommendationer och fina referenser, hamna hos en kanske duktig kirurg som har en dålig dag. Du kan få infektioner som kan leda till både nervskador och i värsta fall en näsa som ser förjävlig ut. Även narkos är en stor risk och inget man bör göra i oträngt mål. Trots att man är kärnfrisk finns risken att något händer under operationen.
    Tänk på riskerna. Din näsa är vacker.

    SvaraRadera
  8. HERREGUUUD! Skarom slipa ner grejen? Och du tänker betala fört? Hujedamig!

    Men okej. Min far har varit träslöjdsfröken. Han kan kanske görat åt dig för en billig penning.

    SvaraRadera
  9. Tycker du e finfin som du e! :)
    Ja måste ställa en fråga, hoppas hoppas du svarar.. jag e så sjukt sugen på att åka på semester till Israel. Frågan e: Eilat eller Tel Aviv?? tack för en bra blogg! / linda

    SvaraRadera
  10. Om man ändrar på näsan så ändrar man på hela ansiktet, även om man gör "en liten förändring".
    Du är så otroligt vacker redan, och jag är rädd att om du gör näsan så ser du sedan flera saker man kan fixa till. För det är så det funkar, för de flesta.
    http://carloine.blogspot.com

    SvaraRadera
  11. Hej Anonym, gör en kombo, du kan flyga inrikes till Eilat för en liten peng. Tar 40 minuter ca. Annars har Tel Aviv har en rejäl strand om det är sol och bad du är ute efter.
    Eilat är mer för undervattensupptäckter om du inte vill besöka Petra i Jordanien såklart...

    SvaraRadera
  12. Om du fixar näsan, vilket jag visserligen inte alls tycker att du behöver göra, kan du berätta vad man får punga ut med så kankse jag slipar till mina flygar-näsvingar så jag slipper de ut som att jag ska lämna marken varje gång jag garvar?

    SvaraRadera
  13. Anitha, du är ju supervacker som du är och behöver inte ändra något!

    Gillar din blogg jättemycket, är 45 år, ekonom, bor i Täby med två tonårskillar. Nu vet du lite mer om en läsare till!

    SvaraRadera
  14. Vad du än gör så gå INTE till ProF! Ångrar enormt att jag opererade mig där. Resultatet blev hemskt. Och dessutom var de så jävla otrevliga när försökte prata om det (men innan, när de fortfarande väntade på att få mina pengar, var de naturligtvis jääääätteinställsamma och allt skulle bli så bra såååå). Efteråt gick jag till Victoriakliniken och de har kunnat rädda det mesta... men det har kostat onödigt mycket i både pengar, ilska och oro. Så STOR varning för PF!!

    SvaraRadera
  15. Jag har opererat näsan. Ångrar mig bittert och får leva med det resten av mitt liv. Gör det INTE! Svenska plastikdoktorer kan inte operera näsor. Åk till nåt proffs i USA om du ska :)

    Har fått genomgå totalt 3 näsoperationer för att försöka justera näsan.

    Nu är den ok, men det var absolut bättre innan. Vill försöka rätta till det som gick fel men är för rädd nu. Vågar inte göra mer, rädd för att det ska bli värre.

    Jag gick till Akademikliniken, som visserligen har ett bra rykte men jag kan verkligen inte rekommendera dem efter mina misslyckade operationer.

    Don't do it!

    SvaraRadera
  16. Improva har jag hört ska vara bra...de finns visst bra kirurger i Sverige...finns alltid risker även i USA. Skulle aldrig aldrig åka till ett annat land speciellt inte i Usa där kan jag lova att de VERKLIGEN skiter i dig om det skulle gå åt helv...

    SvaraRadera