tisdag 9 mars 2010

Ny Header!

Calle fyllegästbloggade här för ett tag sedan och uppmanade till att hjälpa mig med en ny header. Emelie Gustafsson tog sig an uppgiften och gjorde en.
Se så fin!

Anitha International, har en lång historia. Jag hade precis startat min enskilda firma runt 2001 och skulle hitta på firmanamn. Alla är så modesta typ Anitha Flink produktion, säger inte ett dugg, ber om ursäkt. Utav någon anledning funderade jag på att åka på semester till Rivieran det där året och hittade en svensk kvinna som hyrde ut hus och lägenheter där på internet. Idag ganska etablerad, Ingrid International. Tyckte det lät så vansinnigt på något sätt så jag rippade det rakt av. Sen har vi ju Dana oxå, men det är en helt annan typ av international det. Men på måndag åker vi till Israel. Bara en sån sak...it's all connected ;)

1 kommentar:

  1. Emelie Gustafsson10 mars 2010 kl. 12:34

    Haha nej va kul att du använder den! Tack!

    SvaraRadera