fredag 5 mars 2010

Gästinlägg av Calle

Ja. Lite full är jag kanske. Men nu är det tävling! Den som gör det snyggaste blogghuvudet till Anitha vinner... vinner... vinner en flaska vin från resan vi gjorde till Paris i vintras. Minns ni? Det var då vi förlovade oss.

Villkoret är att det ska grunda sig på en bild på Anitha. Det finns en massa bilder på oss på min blogg. Jaja. Låtsas inte om att ni inte vet vad det är för blogg. Mejla till anitha.flink@mtgtv.se

Nu ska jag ta ut min medborgerliga rätt på jäntan. Tjoho!

3 kommentarer:

  1. Hahaha... "medborgerliga rätt"... betyder det att vi också får göra det? :D

    SvaraRadera
  2. vad är måtten på headern??? (pixlar) Love Em

    SvaraRadera
  3. Synd att jag inte lyckats installera photoshop :( hade nog vunnit annars. Jag är en jävel på headers ;)

    SvaraRadera