torsdag 4 mars 2010

Min kväll i bilder

Håhå, håhå, så fin bilen var!!

Mötte upp Melodifestivalgeneralen Thomas Hall, och elevrådsordföranden Claes de Faire, på Volvo Showroom. Claes och jag har stående skämt när vi ses, medvetet-omedvetet ett gäng salvor om min och Calles längd, sen retar jag Claes för hans uppenbarelse och sen går han hem. Så även denna gång.


Alla Hollywoodfruarna var oxå där så jag passade på att ta en bild med min gamla favorit Maria Montazami och hennes man Cameron. Hon var jättelång!
Tro mig, ni kommer älska de nya tantera, Lena och Päivi.


Sen gick jag och Thomas vidare mot Riche och åt en lite middag, tre trevliga ostron och Moules Frites och ältade vardagens bestyr.
Andrea Åberg och Wayne Seretis kom och höll oss sällskap.



Efter det smög jag, Thomas och Andrea in på Teatergrillen och tog ett en Appletini i baren hos Bisse. Han gör dom allra bäst.


Sen var jag lite tankad,


men vi gick in till Riche igen och tog "one for the road"-öl med Pelle Porseryd, Max Lagerbäck och Filippa Lagerbäck.
Då var klockan midnatt och det var dags att åka hem innan förtrollningen bröts. Kröp ner bredvid min sjuka man.

Nu ska ja å jöbba.

3 kommentarer:

  1. Jag gör mig att Montazamis man heter Kamran inte Cameron.

    SvaraRadera
  2. ha ha Anitha du ser ut som du är barn i familjen Montazami. Saknar Andrea Erkan?

    SvaraRadera
  3. Älskar Montazami!!
    Hehehe hon ser ut som en jätte bredvid dig..sjukt rolig bild :-)

    SvaraRadera