söndag 14 mars 2010

Lördag hela veckan!!



Herregud vilken partyvecka. jag är slut som artist.

För ett år sen satt bland annat Thomas Hall, jag, Lotta, Mats Rubarth, och Anders Ljung hemma hos Max Lagerbäck och kollade på Melodifestivalfinalen då Malena Erhman vann. Så roligt hur snabbt ett år går och hur livet kan förändras så dramatiskt. Härliga synergieffekter som exploderar i positiv energi. Casablancas duett med Erhman var sjuuukt bra.



Snacka om att killen har star quality den där Ljung. Brände nästan hål i rutan.

Jag svennade loss totalt och jublade när Kicki, Bettan och Lotta sjung. Fick gåshud av Ryback, ståpäls av Darin och Jessica. Mös av Saade, rös av Al Fakir. Knäckte ljusstickor på kommando och viftade med ballonger. Det var en magisk afton på alla sätt.



Fel låt vann utan tvekan men kul var det ändå. Fakiren eller Saade skulle vunnit om jag hade fått bestämma.



Nakenmodellen Rebecca Simonsson, höll på Darin. Höhöhö.

Däremot var efterfesten en skandal stod ute i en timme innan vi kom in liksom alla andra, sjukt dåligt organiserat av arrangörerna som hade något problem med gästlistorna.
Mötte upp Calle med entourage på Saurabhs, Le Bar och gjorde stan. Dansade till småtimmarna på Gubbis till Tony Zoulias ljuva toner och livet kändes som en kort sekund som det var 98 igen och G-klubben var the place to B!



Brunchade Billgen/Åberg/Melodifestivalgeneral-Hall på Zink.


Ojoj det där blev ett riktigt namedroppar inlägg.

Nu ska jag städa och packa. För imorgon bär det av till the land of milk and honey. Ser mest fram emot att få bära mina nya bikinis, bli brun och få soooooool!!!!

Hoppas ni följer med mig, mina fina läsare. Jag är så glad över att ha börjat blogga, det är fantastiskt kul.

Appropå namedropping, Josefine Sundström vi ses när vi kommer hem!

Kram på er.

4 kommentarer:

  1. Bra! Då så. Då när vi ses ska jag namedroppa ner dig! Ha en härlig resa. Hälsningar fru Josefine Lindberg!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja men kan man namedroppa - så varför inte? ;)

    Jag gillar verkligen att du har börjat blogga! Är ju ett gammalt fan till Calle, tycker absolut att din blogg håller samma klass som hans! Ni får ha det riktigt bra i Israel!
    Kram på er

    SvaraRadera
  3. Fann din blogg via Alex'. Den är grym. Du är grym. Skriver grymt.
    Underhållning på hög nivå=)

    SvaraRadera
  4. Vi gillar också att du börjat blogga, men vi vill ha merameramera!!

    SvaraRadera