onsdag 24 mars 2010

Innan/Efter, Flip/Flopp

Lite Photoshoping, va tyx?



Innan



Efter

13 kommentarer:

  1. Jag var tvungen att lägga in bilderna i Photoshop och bläddra mellan dem för att se någon skillnad. Så nu ser jag att näsan är fixad. Indragen något vid sidan och så hade ni passat på att ta bort blänket, haha.
    Oh well. Om det är en sån förändring du vill göra go ahead vännen.

    SvaraRadera
  2. Va du har ju inte ändrat nåt förutom att du zoomat ut lite

    SvaraRadera
  3. Jag ser ingen skillnad...
    På riktigt, snygg och snygg. Ok, om du hade haft värsta snoken eller värsta utåtstående öronen eller något annat "värsta" då hade jag förstått- men nu förstår jag inte.
    Alla har vi någon promille på kroppen som inte är helt perfekt men vem vill vara 100% perfekt och vem orkar bry sig om promillar så länge det inte gäller alkohol ;)

    SvaraRadera
  4. Jag ser inte heller nån skillnad?

    SvaraRadera
  5. Innan... jag tycker näsryggen blir för smal på den andra. Skulle kunna kunka om du sjorde om nästippen oxå men det är väl ingen liten justering då längre.

    SvaraRadera
  6. Nä hörru, man ser ju ingen skillnad! Och din näsa är ju asfin (kollar på headern här på blogen). Dont go in the plastic swamp, vad blir nästa grej sen? Och om du får en dotter någon gång - hur ska du förklara att den näsa hon har inte är fin - faktiskt så ful att du själv opererade om den? Kom igen, ha kvar din näsa!!

    SvaraRadera
  7. Finns det verkligen inget roligare du kan lägga pengarna på?

    SvaraRadera
  8. Nej, nej. Det kommer se konstigt ut om du gör den smalare. Den ser liksom längre ut.

    SvaraRadera
  9. Ja, helt arligt det ser battre ut aven om bilden ar langre ifran. Men hur klyshigt det an later sa ar det personligheten som betyder nagot, Calle upp over oronen foralskad i dig sa det spelar egentligen ingen roll. Men estetiskt ja, ser battre ut. Men har du nagonsin sett video for hur hart dom behandlar nasan vid nose jobs? Den argaste killen i traslojden har inget att hamta...

    SvaraRadera
  10. det här känns lite so fin fem fel man lekte när man var liten. då som nu helt omöjligt att hitta skillnaden på de två bilderna

    SvaraRadera