onsdag 17 mars 2010

Det efterblivna modet


Calle den lilla gynnaren hävdar att T-shirt är ett "mode för mindre begåvade" vad i hela friden menar han med det, tankevurpa trodde jag. Men nej har har en utvecklad teori om det som alla andra konstiga idéer han har. (dom kommer jag beröra närmare en annan dag.)

Han hävdar att T-shirten är ett för enkelt plagg att bära, det är till för att någon annan ska kunna klä på dig, precis som med kardborreskor. Det är ett ocivilicerat plagg. Han tycker högst att man ska bära T-shirt under skjortor. Inga undantag finns.
Men vad hittade jag honom i idag? Jo en Tisha! Se så skamfull han ser ut, tagen på bar gärning den mindre begåvade.


Äh hörrni, en frågestund vore väl på tiden.

JAG LOVAR ATT SVARA PÅ ALLT UTOM elakheter om min person!
Stänger av den här kommentatorsgranskningen nu, än så länge har ni bara varit snälla.

30 kommentarer:

  1. Jag vill först bara inleda med att säga att du och Calle verkar ha så kul tillsammans och vara så avslappnade ihop. Himla härligt att se! Calle var lite tonnisomogen (tonåring) där ett tag innan ni träffades, varvat med nån slags image om att han är ball och inne. Det handlade nog bara om osäkerhet och någon slags hävdelse- och bekräftelsebehov. Men du verkar ha fått honom på rätt köl igen.:)
    Så till mig fråga. Jag har förstått att du jobbar med TV, bakom kameran. Kommer på koncept och lite sånt. Men jag skulle vilja höra mer om din resa dit, vad läste du, vart började du jobba, hur klättrade du vidare/uppåt?

    SvaraRadera
  2. Kommer ni upp till Tel aviv igen?
    Vad hade du för förväntningar när du reste till israel? Var du orolig?

    vill ochså tillägga att ni verkar väldigt söta ihop. Som om ni även är bästa vänner, och det tror jag är ett måste i en långvarig relation. Jag brukar vara bra på att känna av sådant och jag tror att ni har funnit varran. (: Jag tror det blir några små troll snart.. Hoppas det!Lycka till med allt!!! O ha så roligt på resan!

    SvaraRadera
  3. Vad trivs du bäst/sämst med, med dig själv?

    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  4. Jag vill starta med att skriva att jag är ett stort fan av både din och Calles blogg!

    Jag har en fråga, som du absolut inte får tolka på fel sätt. Men som Calle faktiskt skrev själv på sin blogg igår "Hon är så snäll mot mig hon. Låter mig göra bort mig hur mycket jag vill utan att hon skäms." Och det tycker jag är så himla fint och verkar stämma väldigt bra. Men nu till frågan hur gör du?

    För min kille, är också ganska speciell och hittar på de mest märkliga saker, jag kommer på mig själv med att skämmas över honom ibland inför mina vänner, men önskar så att jag kunde stå för hans märkliga upptåg utan att rodna om kinderna..

    Annars önskar jag er en riktigt fin vistelse i Israel!

    SvaraRadera
  5. Jag undrar varför Calle aldrig skickade mig något pris efter att jag vunnit smygbildstävlingen? Mycket dålig stil tycker jag.

    SvaraRadera
  6. Ditt och Calles favorit-avsnitt av Seinfeld?

    SvaraRadera
  7. Är du gravid? Önskar du att du var det? (Det önskar jag :))

    SvaraRadera
  8. Varför startar calle alltid massa tävlingar som han sen inte avslutar?

    SvaraRadera
  9. Hej Anitha,
    Det här hoppas jag inte är en elakhet om din person, utan mest en ren nyfikenhet. När du och Calle förlovade er i Paris kom det en kommentar på hans blogg om att du tidigare förlovat dig, just i Paris. Stämmer det, och hur känner man inför en sån grej? På samma sätt som en person som gifter sig för andra gången rimligen inte kan ha samma approach som en som gör det första gången börde det gälla förlovningar - och då särskilt om det sker i samma stad. Hur resonerar du kring exempelvis valet av stad?

    SvaraRadera
  10. beskriv calle med 3 ord! GO GO GO!

    SvaraRadera
  11. Hur lång är du?

    SvaraRadera
  12. hur lång är du och hur lång är calle? sen har jag en till fråga vart har du dina rötter du är ju mörk och jätte vacker:) älskar ditt hår

    SvaraRadera
  13. Visst var du gift med en gammal kompis till mig som (av förståelig anledning) låtsas heta Thorvald i efternamn? I så fall har vi träffats på en krog på söder för en massa år sedan, och jag minns att var såväl söt, som kort och rolig. Min fråga är helt enkelt - har du en okej relation till ovan nämnda kille nuförtiden?

    SvaraRadera
  14. jag kopierar tidigare kommentar och sager beskriv dig sjalv med 3 ord?

    SvaraRadera
  15. Hur många kommer på bröllopet? Vilket "tema" kör ni på?

    SvaraRadera
  16. Tar du den i tvåan?

    SvaraRadera
  17. Favorit ställning i sängen ?

    SvaraRadera
  18. Vad röstade du på i valet 2006 och har du bestämt dig för vad du ska rösta på i år? Isf vad?

    SvaraRadera
  19. Jag tycker att dvärgtema kunde passa bra på bröllopet. Att du och Calle liksom "dvärgspringer" fram till altaret. Är jag fel ute nu?

    SvaraRadera
  20. Hur kommer man på att åka till Israel egentligen? Från bilderna verkar det jättefint och kul men jag skulle aldrig komma på iden att åka (fast jag kanske har fördomar).

    SvaraRadera
  21. Dvärgspring med inslag av slumpmässiga hoppskutt och oväntade entusiastisk utfall mot bänkraderna, menar jag. Nå?

    SvaraRadera
  22. Ärligt nu, har calle eksem?

    SvaraRadera
  23. Hur träffades du och Calle?

    SvaraRadera
  24. http://www.youtube.com/watch?v=AHGbSRkFh2I&feature=PlayList&p=3A73967C57165622&index=52

    SvaraRadera
  25. Svara på dessa frågor är du snäll!

    BISEX
    (X) Hånglat med samma kön
    (X) Har tagit på någon annans bröst av samma kön
    (X) Har slickat någons bröst av samma kön
    (X) Har fått sina bröst slickade av samma kön
    (X) Har blivit slickad av samma kön
    (X) Har slickat fitta
    () Har slickat en tjej i anus
    () Har blivit slickad av en tjej i anus
    () Slickat en tjej tills hon kom
    (X) Gillar fittsaft
    () Har knullat någon med strap on
    () ANALT
    () VAGINALT
    () Har blivit knullad med strap on
    () ANALT
    () VAGINALT
    (X) Vill/kan tänka sig knulla en tjej med stap-on
    (X) ANALT
    (X) VAGINALT
    () Vill/kan tänka sig bli knullad av samma kön med strap-on
    () ANALT
    () VAGINALT
    (X) Vill/kan tänka sig bli slickad av samma kön
    (X) Vill/kan tänka sig slicka fitta
    (X) Har pullat någon av samma kön
    () ANALT
    (X) VAGINALT
    (X) Vill/kan tänka sig pulla någon av samma kön
    (X) ANALT
    (X) VAGINALT
    (X) Har blivit pullad av samma kön
    () ANALT
    (X) VAGINALT
    (X) Vill/kan tänka sig bli pullad av samma kön
    (X) ANALT
    (X) VAGINALT
    () Har haft trekant med två tjejer
    () Vill/kan tänka sig trekant med två tjejer
    () Har blivit dubblad av två tjejer (en dildo i vaginan en i anus)
    () Har varit med och dubblat en tjej (en dildo i vaginan en i anus)ANALT
    (X) Har haft analsex
    (X) Vill/kan tänka sig analsex
    () Gillar analsex
    (X) Har blivit slickad i anus
    () Gillar att bli slickad i anus
    () Har slickat anus
    () Vill/kan tänka sig slicka anus
    (X) Har fått ett finger/fler upp i anus
    (X) Vill/kan tänka sig få ett finger/fler upp i anus
    () Gillar att få finger/fingar upp i anus
    () Blivit spottad i anus
    (X) Smek in sperma i anusONANI
    (X) Fejkat orgasm
    Onanerar minst en gång om
    (X) FLER GGR OM DAGEN
    () DAGEN
    () FLER GGR VECKAN
    () VECKAN
    () MÅNADEN
    (X) Onanerat framför någon annan

    Har pullat sig själv
    Antal fingrar
    () 1 () 2() 3 (X) 4 () FIST
    Har onanerat analt (med fingrar)
    Antal fingrar
    () 1() 2 () 3(X) 4() FIST
    () Har onanerat analt och uppnått orgasm (med fingrar)
    (X) Har fått en orgasm endast genom att onanera analt med en dildo
    () Har fått en orgasm endast genom analsex
    (X) Har tänkt på samma kön vid onani
    (X) Har tänkt på flera killar vid onani
    (X) Tänkt på en kompis vid onani
    (X) Upplevt en fontänorgasm
    (X) Skulle vilja uppleva en fontänorgasm
    (X) Skulle vilja få en fontänorgasm och spruta i munnen på en
    () TJEJ (X) KILLE
    (X) Stönar vid onani
    (X) Smeker brösten vid onani
    (X) Använt andra saker (ej dildos)
    VAD: Allt som går in.
    (X) Onanerat på jobbet
    (X) Onanerat i skolan
    (X) Onanerat på offentlig plats
    (X) Onanerat med en kompis
    (X) Onanerat med trosorna på
    (X) Brukar onanera med trosorna på
    () Fått fler än 3 orgasmer på en och samma dag (Genom onani)
    () Fått fler än 5 orgasmer på en och samma dag (Genom onani)
    (X) Onanerat till kort, tidning eller internet
    (X) Onanerat och kollat på porrfilm

    SvaraRadera
  26. Hej! Intressanta frågor du får...om sexställningar, lön o ev graviditet. Vill egentligen bara säga att jag läser din blogg o tycker att den är väldigt underhållande. Låter som att du har det bra. Har egentligen bara en fråga: Ångrar du att du lovade att svara på alla frågor? :) Kram Lisa i forna 9d

    SvaraRadera
  27. Är det skruvens fel om muttern är för stor?
    /JT

    SvaraRadera
  28. Hej! Här är min fråga: Vad skulle du göra om du var allsmäktig i 10 minuter?

    SvaraRadera
  29. Har du något komplex?

    SvaraRadera