måndag 8 mars 2010

Får man inte göra inte bra...




Jag kastar mig med huvudet före in i Paradise hotel-bråken.
Nej inte riktigt, men jag sätter upp ett FY-finger i luften för att markera för dessa ungdomar. Jag har hört att man ska göra det...

Okej, vi mer eller mindre kraschade Cimons fest, men Dasha som är nattklubbschef hade tydligen fixat ett drinkbord åt vårt entourage på Ambassadeur.
När vi väl satte oss så fick vi onda blickar från Catja och Andreas mfl. Så vi lommade iväg med svansen mellan benen. De stirrade på oss som hungriga hundar där vi satt och tog upp plats och uppmärksamhet från födelsedagsbarnet. Men det var ju våran treat drinkbordet med innehåll, från Dasha!
FY så får man inte göra.

Men gud så söta Cimon och Mikaela är. Jag tror de hade en mycket rolig kväll oavsett med eller utan oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar