tisdag 18 maj 2010

Claes De Faire



Claes bjöd självklart inte på lunch på McD utan på restaurangen högst upp i PUB. Den är så bra. Claes är en rolig prick. Framför allt lång.
Idag såg han för en gångs skull inte ut som en elevrådsordförande utan var lite mer "uppknäppt" i jeansskjorta och påminde mer om en musiklärare. Men han har fortfarande inte lämnat skolområdet än.
Claes är tre månader äldre än mig och ska snart bli tvåbarnsfar med sin söta Ebba. Jag är lite avis, skulle oxå vilja ha två barn nu.



Claes är hela 196 cm lång. Han gör som alla långa personer som pratat med mig. Böjer sig ner, som de pratar med ett barn. Jag avskyr det, men det är ok när Claes gör det för han är jobbigt lång.
Han är en fin och klok man De Faire. Det kanske man inte alltid kan tro, men det är han. Vill man veta mer om honom kan man läsa om honom HÄR!

1 kommentar:

  1. Jag gick med Claes på gymnasiet och tyckte då att han var en jävligt dryg och arrogant typ - så lång ifrån fin och klok man kan komma. Tur att man kan ändra sig......eller?

    SvaraRadera