söndag 2 maj 2010

iPhone

Jag har blivit av med min iPhone, så alla mina ca 100 bilder från Kolmården med Carolina Gynning är borta samt alla delar av min fantastiska lördag. Jag är jätteledsen.

Halv nio i lördags morse åkte vi till Kolmården, vi klappade elefanter, stod öga mot öga med hungriga lejon. 30 cm från oss var dom, inget glas man kunde känna deras andedräkt. Så stark upplevelse, det samma med tigrarna, mina favorit katter (förutom Pastorn då...). Såg en helt underbar delfinshow och pussades med vargar. Det en sån otroligt stark upplevelse för en djurvän som mig.

Sen skyndade vi hem, jag mötte upp Rebecca Simonsson och fixade naglarna hos Malin, jättefina blev dom.

Åkte hem och svidade om för en middag med Sigge, Malin, Rami och Patrik. Så fantastiskt trevligt, sen åkte vi till stan och träffade upp Madde Norling, Oliver Andersson med entourage. Vi gick till Hells och hälsade på Beccy och Anders Ljung.

Åkte hem, insåg att iPhonen var borta, ringde Telia hur många gånger som helst, utan större framgång.
Passade på i röstmenysval att kissa på en sticka och konstaterade att vi är gravida. Väldigt tidigt men väldigt glädjande. Vi har ju sagt att vi inte ska hemlighålla när vi blir det så därför väljer vi inte heller att inte göra det.

Vi är så lyckliga. iPhone är nu även spärrad. Tack Johanna!

40 kommentarer:

  1. Lillasyster Dicken2 maj 2010 kl. 11:07

    Stooort grattis! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis till er!!!! :D

    SvaraRadera
  3. Grattis! Blir så himla glad för eran skull, även fast jag inte känner er! :)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!!! Vilken lycka!!! :)

    SvaraRadera
  5. Grattis! Gud så härligt, klart värt en förlorad iPhone, eller hur? Lycka till nu, och hindra inte dig själv från att tänka framåt!

    SvaraRadera
  6. Funderade på att skriva något klyschigt som att när gud stänger en dörr öppnar han ett fönster ... men insåg sedan att en iphone och ett barn inte helt går i samma klass. Haha! Så fuck allt sådant och bara ett stort jävla GRATTIS ist!!!! :)

    SvaraRadera
  7. Veldig mange grattis! Jeg håper alt går bra denne gangen!!

    SvaraRadera
  8. Helvete, stort grattis!

    SvaraRadera
  9. Har redan grattat inne hos Calle men du ska ju ha ett du med, verkligen stort grattis!

    SvaraRadera
  10. GRATTIS TILL ER BÅDA!PUSS

    SvaraRadera
  11. Stort Grattis till er båda!!

    SvaraRadera
  12. Härligt.Grattis :-)

    SvaraRadera
  13. anita( utan h)2 maj 2010 kl. 14:45

    sorry med telefonen
    men
    Calle har ju skvallrat på sin sida!
    Hoppas det går vägen denna gång!

    SvaraRadera
  14. Superdupergrattis!
    Så himla roligt. Våga nu glädjas och tänka positivt (även om jag vet att det är svårt).

    SvaraRadera
  15. Grattis! Ha det bara kul idag! (:

    SvaraRadera
  16. Stort grattis, håller tummarna för att allt går bra!

    SvaraRadera
  17. Jaa!! Vad roligt!! Stort grattis, stort lycka till, starkt hurra-rop!!! c",)

    SvaraRadera
  18. åh blir helt tårögd för eran skull, håller tummarna för att de går vägen den här gången :) <3

    SvaraRadera
  19. I går så gick den gamla 80-talaren Mask på TV. Det som slog mig va...lika som bär: Anitha och Cher! Justi denna film, med håret och speciellt i scener där hon går omkring i ett linne! Jag hittade inte något bra foto med det där linnet, men det här youtube-klippet bör kunna illustrera det hela!
    http://www.youtube.com/watch?v=YSAtX9jB-VU
    /Cissi

    SvaraRadera
  20. All lycka önskar jag er!!! Låt detta lilla frö stanna kvar och frodas hos dig! Jag fick själv ett missfall ganska nyss och jag älskar eran inställning om öppenhet och skamkänslor! Ni gör nytta, du och Calle! Nu hoppas jag att jag också kan få ett litet plus snart!

    SvaraRadera
  21. Grattis!!! Hoppas allt går bra den här gången. All lycka :)

    SvaraRadera
  22. Fantastiskt! Stort grattis till er!

    SvaraRadera
  23. Åhhh va roligt Grattis!!

    SvaraRadera
  24. Äntligen, GRATTIS! Ska bli så roligt att följa er resa mot föräldravärlden!

    SvaraRadera
  25. om du köper en ny iPhone kommer alla dina bilder o sånt ligga kvar på din profil så köp en ny bara ;)

    SvaraRadera
  26. Jag såg dig på Kolmården, satt 2 meter bort under delfinshowen! Var mycket mer fascinerad över att ha sett dig där än att jag såg andra kända personer, du är fan lika snygg "irl" som här i bloggen!

    SvaraRadera
  27. Grattis till er båda! Jag blir otroligt glad för er två, ni kommer bli fantastiska föräldrar!

    Jag är även glad att det löste sig med iPhonen. Å Telias vägnar vill jag be om ursäkt för strulet, hoppas ni inte ser oss som Felia resten av livet ;).

    Kram
    Telia-Johanna

    SvaraRadera
  28. Grattis vackra du!

    SvaraRadera
  29. Tjohooo!
    Stort stort lycka till!
    UNDERBART!
    MVH/Lotta

    SvaraRadera
  30. Fast är man verkligen en djurvän om man går runt och tittar på djur som inte alls är vana att leva i fångenskap, såsom tex hundar. De bara står där ju, i sina "burar" till människors befogan, långt ifrån ett liv som tagits ifrån dom bara för att bli tittade på av människor. Titta på dom kan man väl göra via TV, det är väl ändå i deras naturliga tillvaro man vill se dom. Inte inburade.......... :(

    SvaraRadera