fredag 21 maj 2010

Felsjungit


Finaste Beccy i en helt vanlig outfit en helt vanlig dag på jobbet.
Lotta och Sandra

Jag har alltid trott att Hello Hey texten går Hello Hey, What's your name I NEED YOU NOW...
Men näe, igår blev jag varse hur det stod till. Såhär är det: ....I NEED TO KNOW!
Visste ni det?
Herregud man lär sig något nytt varje dag...som igår till exempel.

Calle finast i Togatåget åtminstone bästa Togan.
Läs hans superbra krönika HÄR!

Beccy och Frida Bundstarmidda'n

En skitläskig Clown stirrade konstigt hela kvällen på mig.


Fridas CP-snygga naglar


Sandra och Erika


The feather went wilde...

Sandra befjädrad

Två svårmodiga män. Loffen och Jitzmark på väg till Black/White-fest med Annie Leibovitz.
Sa jag att dom jobbar på Camp David?

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har följt din blogg ett bra tag och tycker att du skriver fantastiskt roligt och insiktsfullt, MEN jag blev väldigt besviken när jag såg dig skriva CP-snygga naglar, vad är det? Visst jag kanske är känslig eftersom jag har ett funktionshindrat barn, men det måste ändå finnas andra sätt att säga att naglarna är snygga. Likväl som du pratar om rasism utanför porten. Tack annars för en bra blogg.

    SvaraRadera
  2. På tal om felsjunget så har jag med en!

    Du vet låter "Man in the mirror" av M.J. Där sjunger han tydligen "I'm startin' with the man in the mirror.." medan jag då sjungit "I'm stuck here with the man in the mirror.."
    Haha!!
    Jag vill höra fler! Speciellt de som man kommit på att man sjungit fel på, på senare tid (i yngre ålder sjöng man ju mer fel än rätt)!

    SvaraRadera
  3. nej, cp säger/skriver inte en normalbegåvad människa idag. tänk om ert barn får en cp-skada, fattar du vad hemskt du kommer tycka det är med folk slänger sig med detta ord hur som helst. gör inte så igen.

    SvaraRadera