söndag 30 maj 2010

Framme



Är framme nu på inspelningen. Det känns jättevemodigt att lämna Calle i Stockholm. Är väldigt deppig just nu. Saknar honom brutalt mycket. Men det kommer bli bra, det är fyra dagar nu, första etappen. Man får helt enkelt se det så.
Imorgon har jag min första scen. Spännande, men jag är skitnervör. Tur att vi har en sån bra regissör. Han ser attention whoran i mig och klappar henne tryggt på huvudet.

Det är lite som att vara på kollo. Äta vid långbord ha olika scheman för allt och sova i sovsal.
Äh det blir bra det här, visst visst.

2 kommentarer:

  1. nu gör jag något jag aldrig gjort innan... jag skriver ett pepp-meddelande till en bloggare!

    lycka till anitha, detta fixar du galant! och snart är du i calles armar igen!

    SvaraRadera
  2. Det blir bra..ska bli kul att se dig på vita duken :-)
    Förstår att det är privat...men kan inte sluta undra hur det gått för fine Pastorn ? Gick han vidare i helgen...? Jag har själv kattvänner som betyder otroligt mycket för mig.
    Hoppas du mår bättre snart.

    SvaraRadera