onsdag 19 maj 2010

Me, me and me



Två år i badet och .... gör nått med vänsterhanden.



Tre år.



Skulle gissa på fyra/fem. Notera hunden på kylskåpet, känns som fem år.



Vi hoppar ca 8 år till 13 år. Skolavslutningen i sjuan i Strömstad.
Klädvalet är väldigt intressant. Det fanns många timmars planering bakom kakishorts, Bambi T-shirt, Birkenstock och herrstrumpor. Fråga inte vad jag ville uppnå.



Nähä inte så söt längre!! Ganska skitful om ni frågar mig. 16 år och full som få på väg till Roskilde i smyg för mina föräldrar (de trodde jag campade på Koster).
Detta är dokumenterat på Centralstationen i Köpenhamn.

7 kommentarer:

  1. Kul med gamla bilder! Skönt att se att du inte alltid varit lika snygg som nu. ;)

    SvaraRadera
  2. roskilde bilden var fantastisk!

    SvaraRadera
  3. Bilden från skolavslutningen känner jag igen :). Om jag inte minns helt galet är det jag som agerar fotograf, eller kanske Tina. Vet att jag har den i ett album från den tiden iaf. Förresten, är den inte från skolavslutningen i nian?

    SvaraRadera
  4. Haha! Underbart inlägg!
    Måste bara säga att du är grym på kärleksproblemen, har ju inte något själv men dina svar är mycket bra. Ska memorera några rader och plocka fram om nån behöver hjälp nån gång.
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  5. Heeej Lisa,

    Du det kan vara åttan förresten! Hade ju kort hår och långklänning i sjuan och Dieselklänning från Solo i Göteborg i nian.

    Åttan är det.

    SvaraRadera
  6. hahaha ah 90tal...tycker din skolavslutningsklädsel var fräsig. söta bilder!

    SvaraRadera
  7. Vilket minne du har! Åttan kan det nog vara. Ska rota i gamla album nån dag.

    SvaraRadera