onsdag 5 maj 2010

Nivå

Jag vill bara tacka alla fina läsare som kommenterar, bjuder på sig själva och ger mycket goda råd. Ni håller en hög nivå. Det är bra människor här inne, det gillar jag. Folk man byter tankar och erfarenhet med. Som utbildar mig och jag får hjälp till när någon känner för det. Det krävs heller inte att jag är på ett strålande humör eller sensationsbloggar. Nej, härinne finns ingen onödig blodvittring. De som inte trivs här lämnar frivilligt.

Annat är det med Calles patrask, som frågar så fort de får en chans om han ger/jag tar den i tvåan etc.

Ville bara ge en liten eloge! Good on you! Cheerio (nej, obildade-Calle-läsare, inte frukostflingan.)

2 kommentarer:

  1. kul är dock att 99% av alla dina läsare är Calles läsare ;)Med det sagt menas inte att din blogg är dålig. Den håller faktiskt samma klass som både Calles & Alex blogg.

    SvaraRadera
  2. Tar du den där bak och njuter?

    SvaraRadera