måndag 17 maj 2010

Jersey Shore



Gud vad jag är Jersey Shore frälst, får inte noga av alla guidos eller guidazzzz. Dom är härligt trashiga. Min favorit är "The Situation". Han menar på att han har en sådana vältränade magmuskler så där han pekar uppstår en situation plötsligen när han spänner dom. Eller det behöver han ju inte göra dom är ju spända jämt.

- What we got right here is a situation.

Är inte det helt fantastiskt roligt. Väldigt kreativt.
The Situation är min JS-kille, vilken är er favorit?

8 kommentarer:

  1. The Situation är min favorit också, liksom Snooki! Hur kan man inte gilla JS-gänget, trashigt med hjärta på nåt vis.....trist att det är slut nu.

    SvaraRadera
  2. @Karin Vilken tur att det kommer en till säsong!

    The Situation och Pauly är mina favvos

    SvaraRadera
  3. Det går inte att välja favorit. För det är SÅ. JÄVLA. BRA. Herregud det är som Jerry Springer möter The Hills och Baren, hur kan man inte älska en sådan kombination :)

    SvaraRadera
  4. Kommer det en säsong till? Fan vad nice! Är det med nya deltagare eller samma, härliga gäng? Något säger mig dock att ev nya ansikten kommer vara lika älskvärda efter ett avsnitt eller två =o)

    SvaraRadera
  5. Äntligen en till som älskar J.S och jag måste säga att Pauly D och hans frissan är en favorit men samtidigt är The S som en karikatyr som man bara måste tycka om. :)

    Det förgyller söndagskvällarna om man säger så...

    SvaraRadera
  6. Vad är Jersey Shore??

    SvaraRadera
  7. Han har ju bara 2 magrutor. Konstigt.

    SvaraRadera