lördag 8 maj 2010

Gagalet bra

Slutet slog allt, scenshowen var nästan en utomkroppslig upplevelse, historien var en musikal. Ibland tappade det lite men lägstanivån var väldigt hög. Känner mig sådär tillbakalutad som folk som varit på The Wall konserten av Pink Floyd eller Michael Jacksons, Bad. Man har upplevt något spektakulärt, nått man kanske bara fick en chans i livet att se.


iPhone gör inte Gaga rättvis...


Rororororo rororosasa...


Rami och Calle.

Åkte till Story (som firade 1 år) och plockade upp Calle.
Var hemma innan tolv och nu bär det av till
Gotland på bröllop.

4 kommentarer:

  1. You did it! http://angelicascloset.se/dagens-onskeoutfit-6/#Kommentarer

    eller?

    SvaraRadera
  2. ska se Gaga ikväll! Extremt dåliga platser, men bättre än ingenting :)

    SvaraRadera
  3. Jag såg dig och Calle på båten hem från Gotland! Ni är ju jättesöta :D jag var en av dom femtiotusen studenterna med overaller. Men tåget höll på att gå i hamn och alla var stressade så jag hann aldrig säga hej (hann däremot säga till Alex Schulman att han är jätteduktig. Sen sprang jag iväg som den fegis jag är :D)
    Men hade jag fått chansen hade ajg sagt till dig att din blogg är jätterolig!

    SvaraRadera
  4. Gud va taskigt mot Pink Floyd att bli jämförd med lady gaga... :)

    SvaraRadera