lördag 29 maj 2010

Igår



Calles myser med Pastorn.


Beccy kom förbi och "snyggade" till bordet.



TV-legendaren Richard Slätt från OTW bjöd på sitt sällskap.



Richard älskar Dashas blogg.



Man ser ju att Dicken, är en girig jävel.



Johan eller KLANPOJKEN som han kalla sig själv på internet.
Han har startat ett bloggkrig med mig. Som om han skulle ha en chans att "vara om" mig, om fyra månader. Då är ju jag enorm. Han svängde sig med sägningar som. Jag har Blondinbella i ryggen.
Möjligtvis i ryggfettet!
Sch säger jag som i Schulman, Gynning och Simonsson.





3 kommentarer:

  1. Du som är en kvinna som verkar intresserad av att utvecklas i arbetslivet kanske skulle kunna hitta något av intresse på http://networkingblogg.blogspot.com
    Över 1000 inlägg om karriär, familjeliv och arbetslivet. Välkommen in!

    SvaraRadera
  2. Du är väldigt snygg i uppsatt hår! :)

    SvaraRadera
  3. din blogg är helt underbar! du skriver om viktiga saker och på något sätt lyckas du alltid få mig att skratta. och den översta bilden, hahaha ser sjukt bekvämt ut för pastorn!

    SvaraRadera