onsdag 12 maj 2010

Mina favoritsmutsbloggare

Jag kan inte få nog av att läsa om mycket ointressanta Andreas, process genom tandblekningen. Det är så uppenbart att han blogghorar för prylar. Lätt hänt antar jag... Dessutom är hans funderingar runt DJ:ande helt oslagbart roliga.

Catja måste verkligen sluta göra sin konstlade fotofeja, det där låtsasskriket har uppkommit sen plåtningen hos Bingo har jag märkt. Hon är sötare utan.

Erika, herregud hon drog upp ett ekonomiskt dilemma med en väninna. Fick skit för att hon hade uppenbart fel. Förringade det hela genom att säga att hon hade glömt bort det. Det var ju hennes beef från början...

Kissie, varför gör hon sina risiga hemmagjorda retouscher av sig själv? Hon ser förmodligen ”bättre” ut utan. Dessutom är hon en feeder tror jag. Lägger alltid upp ganska elaka bilder på sina betydligt ”större” kompisar i ofördelaktiga vinklar. Ja man kan göra sitt universum precis hur litet man vill.

Jackie älskar hennes Todo-lista och att hon är arg på Catja, Jane, Luiza…. igen. Hon är så vansinnigt ofiltrerad. Hög underhållningsfaktor.

Dalin borde byta typo och lägga upp fler bilder på sig själv som brunett.

1 kommentar:

  1. Angående Kissie så tror jag att hon medvetet redigerar sina bilder på ett dåligt sätt för att störa folk. Hade hon velat ha dem fina hade hon kunnat fixa det, och det verkar ju tydligen irritera människor när det ser så fult ut som det gör. Älskar smutsbloggar, btw. Och din!

    SvaraRadera