måndag 7 februari 2011

Det ljuva hämnden



Jag tycker vi ska köra på lite med det här temat av olika bekännelser.
Vad är det värsta ni gjort mot ett ex som dumpat er?

Jag har en väninna som hällde en hel flaska laxeringsmedel i sin killes drickyoghurt när hon fick veta att han vänstrat. Hon i sin tur blev inspirerad till detta av sin väninna, som gick steget längre. Hon gjorde en cocktail, spetsad med laxerings och sömnmedel åt sitt ex. Så han vaknade med lakanen fastklistrade vid sig själv, skulle man kunna man milt kunna uttrycka det.

Jag råkade ertappa mitt ex i säng i vår lägenhet med sin nya. (Det var förvisso redan slut, men de skulle inte bo där ihop innan skilsmässan var klar var dealen). Eftersom lägenheten var min.
Då gick jag in på toa och doppade deras tandborstar i toalettborstehållaren. Såg till att det sög upp ordentligt.
Fnissar fortfarande inombords när jag tänker på det.

Vad har ni hittat på för hyss?

33 kommentarer:

  1. standardformat för Anitha inlägg

    - bild på sig själv (ser alltid likadan ut)

    - blablablablabla

    - "vad har ni" blablabla?



    HELA TIDEN!

    SvaraRadera
  2. Jag spöade upp mitt ex med knytnävarna när jag fick veta att hon varit otrogen. Fick 2 år på kåken för det, men det var det värt!

    Johnny

    SvaraRadera
  3. Det här blir nog sista gången jag läser din blogg. Hej då!

    SvaraRadera
  4. värst va negativa alla är. jag älskar dig!

    SvaraRadera
  5. ja va fan var detta för jävla tråk kommentarer :S

    SvaraRadera
  6. Jag slängde mitt ex nya cykel i en kontainer när jag fick reda på att han var på fest med sin nya innan vi gjort slut. Morr!

    SvaraRadera
  7. hahaha Underbart! Jag har tyvärr inga saftiga historier att dela med mig av.

    Till dem Anonyma med negativa/onödiga kommentarerna; Orka vara ni! Haj dou!

    SvaraRadera
  8. Kul inlägg. Men tyvärr har jag ju ingen kul historia att bidra med.

    SvaraRadera
  9. Jag älskar din blogg. fattar inte varför alla är så negativa. Ta inte åt dig och fortsätt blogga för oss som faktiskt tycker om dig! :)

    SvaraRadera
  10. Pojkvännen var otrogen och pga det hade vi ett uppehåll. Då såg jag till att ha sex med hans identiska tvillingbrorsa. Han hade dödat mig om han fick veta...så lite jobbigt blev det när vi någon månad senare blev tillsammans igen. Detta var längesedan och därför preskriberat:)

    SvaraRadera
  11. min kille var otrogen, jag fick reda på det och gjorde slut, sen sprang jag på hans nya, och sa till henne att han fortfarande ligger med mig, han fick nog svårt att bortförklara sig för de gjorde slut strax efter.. (jag låg självklart inte med honom och tyckte hon kunde få en läxa också eftersom hon viste om att vi var ihop när de låg, osv osv)

    SvaraRadera
  12. Har aldrig blivit dumpad..

    SvaraRadera
  13. Vilka roliga vänner du har! Jag tycker också om att göra hyss..

    När mitt ex va otrogen så "råkade" jag hamna i säng med en killkompis som både jag och mitt ex visste var intresserad av mig som mer än en vän.. När allt kom ut så dejtade jag även hans bästa kompis (de va inte bästa vänner efter det kan sägas..)

    Det roligast är när jag och en kompis skulle sluta nian så hittade vi på massor av skojigheter för att lämna på topp.. Bla så hissade vi upp vår lärares portfölj i flaggstången (han blev sedan åtalad för våldtäkt av barn och sexuellt utnyttjande av barn så rätt åt honom..) Sen satte vi kondomer på vindrutetorkarna på en annan lärares bil. Vi startade ett matkrig i matsalen (vi själva va inte med för vi ville inte städa..) Vi skickade kärleksbrev från en "lärare" till vår rektor..

    SvaraRadera
  14. Jag hade en oändligt jobbig kille efter mig som inte fattade (vägrade helt enkelt) att jag inte ville att han skulle hänga efter mig eller börja lämna sin deo, tanborste och skit i min lgh. Så en kväll var jag hemma, täckt för alla fönster så det inte skulle synas att jag var hemma, dragit ut teleonjacket så att jag inte skulle höra hans trehundrafemtioelfte telefonsamtal. Men tro inte på fan att han på kvällen lyckas komma in i min trappuppgång genom en trappuppgång längre bort och igenom källargången upp till min och så står han utanför min dörr och rycker i brevinkastet och börjar sedan gaffla om sina saker (deo och så). Att han vägrar gå föräns han fått det. Men tanke på grannarna (som redan klagat på honom) så tänkte jag fine - samla ihop hans saker. Körde ner i toalettstolen och vispa runt, ner i toalettborsthållaren och vispa runt. Sedan torka av allt så det blev torrt (givetvis användes plastpåsar på händerna!). La ner i en påse, öppna dörren med dörrhaspen på, peta ut påsen och önska lycka till.

    SvaraRadera
  15. En annan klassiker är de berömda räkskalen/räkorna ;D När man har tillfälle så petar man in räkskal/räkor i gardinstången. Allt vad som går. Sedan sätter man tillbaka stången i sin hållare. Ler för sig själv och tycker livet är ganska gott då man tänker på hur stanken kommer at utveckla sig i hans lgh. utan att han fattar vart det kommer från.

    SvaraRadera
  16. En annan riktigt skön hämd är att ta hans absoluta, absoluta favoritplagg (vanligtvis en thischa eller skjorta) och råka ramla med saxen i den. Snipperisnapp. Men - den bästa hämden utöver mitt vispande med prylar i toastol och toaborthållare, räkskal i gardinstång och favvoplagg-klipp är; En kille gjorde en brutaldump på mig. Otrogen liten rackare som verkligen lyckades sänka självkänslan hos mig (dumt nog tillät jag honom). Ett par år senare stöter vi på varandra i en bilaffär. Jag la aldrig märke till honom utan reagerar först då han hälsar på mig. Då ser jag att det är han och jag ser hur han riktigt "spanar in mig". Jag har ju droppat tokmkt i vikt och blivit betydligt snyggare än då jag var när jag ver med honom. Tyvärr är hans pluffsig och allmänt ofräsch efter för mkt chips och pommes och hans tjej (som var den som snattade min kille från mig) - oh my god. Tjock (var jag då han och jag var tillsammans) men denna tjej var och är pluffsig, tjock och inte mullig/kurvigt kvinnlig. Utan bara - pluffs. Då kände jag mig ganska bra till mods och visade ganska tydligt i min blick om vad mina tankar var :D Både han och hon lade märke till min blick innan jag vände ryggen till och gick och lät dem får en vy över min grymt snygga och vältränade rumpa :D

    SvaraRadera
  17. Lät bli att lämna tillbaka en hyrfilm hyrd i hans namn och kastade breven från videostället (som kom till min adress, eftersom han inte hade adressändrat efter att han flyttade ut). Tillsist hörde kronofogden av sig till honom. Kändes extremt bra, även om han inte fick en betalningsanmärkning fick han pröjsa uppåt tusenlappen för den där filmen.

    SvaraRadera
  18. Det hände sig så (för ca 8 år sen) att jag och min väninna var tillsammans med två killar som även bodde tillsammans. En helg drog de två iväg till Prag på en kill-weekend och när de kom hem överraskade vi dem med att hämta dem på Arlanda, tillagade en fin middag hemma och bara var riktigt bra tjejer! Av olika anledningar tog de däremot slut mellan mig och min kille, och min väninna och hennes strax efter. Vi fick även ett par veckor efter det höra ryktesvägen att de båda hade varit otrogna på sin lilla weekend så bestämde oss snabbt för att hitta på ett straff. Vi maskerade oss i mörka kläder, gick till soprummet och hämtade upp ett par trevligt fyllda soppåsar med kompost. Sedan åkte vi till killarnas lägenhet, hällde ut ett sopberg utanför deras dörr, plingade på och drog därifrån. Skit ska skit ha!

    SvaraRadera
  19. När min exmans otroheter kom fram shoppade jag järnet på hans kort innan jag klippte itu det och skickade till kortföretaget. Han betalade räkningen utan att knysta.

    SvaraRadera
  20. En ganska lång tid efter att mitt ex dumpat mig testade jag mig positivt för klamydia. Jag visste att klamydian inte hade något med honom att göra, men jag såg till att ange honom vid smittospårningen bara för att förpesta hans tillvaro lite grann. Skrattade gott när jag på omvägar fick höra hur förstörd han hade blivit när han fick det där brevet.

    Han har betett sig som ett svin på så många sätt och har förstört mig så mycket att han förtjänade det - det samt att jag har haft sex med två av hans vänner sedan dess.

    SvaraRadera
  21. Fick reda på att min kille hade en annan vid sidan om, han grät bad om förlåtelse.

    Det bet inte på mig, jag mmsade en bild till honom där jag kysste en kille han ogillade med texten "PS. Du är utbytt"

    Har sällan varit så nöjd.

    SvaraRadera
  22. klippt sönder en killes favorit t-shirt, och halsduk.

    SvaraRadera
  23. Jag brukar ge mig på deras bil... Varit med några killar som betett sig illa (nu var det senast 4 år sen typ) men när man är ung och naiv såå.. Aldrig förstört lacken, men kastat ägg på några, och smetat glass på en annan, och tryckt ut en flaska ketchup på en tredje :ppPPpPPppPp

    SvaraRadera
  24. Jag träffade en kille i lite över ett år.
    Han var dörrvakt i Stockholm (är fortfarande antar jag).
    Ganska snygg, vältränad och jävligt charmig.
    Han fick mig att tro att jag var den enda till det visade sig att jag var en av vääldigt många. Hur jag fick reda på det? Han förde loggbok på sina belägringar, som jag hittade en dag hemma hos honom.
    Det tog såklart slut och mitt självförtroende var lägre än botten.

    Min polare har en lillebror som har flygsertificat, för tusen spänn/timmen
    kunde man betala för en flygtur. Jag var väldigt nära på att printa ut tonvis med flyers med svinets nunna på, skriva en liten varningstext, kanske lägga till att han hade hepatit B eller något annat smittsamt, och ta mig en titt på Stockholm från ovan. Men jag var aldrig säker på hur pass lagligt det skulle vara så det blev aldrig av.
    Även om jag idag är nybliven mamma och lycklig med dotterns far så hade jag nog kunnat göra detta. Mest för att ge varningens finger till mina medsystrar.

    Han hörde såklart av sig efter det var slut, med en massa ånger och det var rätt befriande att kunna be honom stoppa upp något där bak och dra åt helvete.
    /Viktoria.

    SvaraRadera
  25. Jag körde också laxermedel till honom och den han bedragit mig med... åh, vad jag önskar att jag kunde hört dom bråka om toaletten den natten hehe...

    SvaraRadera
  26. Fast oj? Jag har aldrig förstått såna där hämndgrejer. Att ställa till med såna bråk visar ju bara hur sänkt man har blivit..? Det är väl bättre att sätta näsan i vädret?

    Enda gången någon av mina boyfriends har varit otrogen (vad jag känner till!) så handlade det om att jag kom hem till honom flera timmar tidigare än planerat. Lägenheten var tom, men det stod kvarlämnat två vinglas vid den stökiga soffan, där även killens kläder låg på golvet. Jag stannade tills han kom hem, och frågade bara rakt ut hur länge han hade pippat med den andra tjejen. Han svarade att han inte kunde välja mellan oss (det var ett ex han stoppat in pitten i fick jag veta då. Jag visste att de umgicks mycket, men jag tyckte inte att det var någon stor grej, eftersom ett av mina ex var en av mina bättre vänner på den tiden). Jag tog upp min nyckel som gick till hans lägenhet, gav honom den, och sa att jag skulle göra valet enkelt. Sen gick jag. Och har aldrig varit där igen.

    Jag har aldrig haft något behov av att försöka hämnas. Jag tror att det ligger i att jag inte orkar bry mig. Mitt liv är för roligt för att jag ska låta såna saker komma åt mig.

    SvaraRadera
  27. Jag stack hål med en fin nål i ett ex ALLA kondomer han hade i hemma! Han bor i England så jag fick aldrig veta iafall han är ofrivillig pappa eller ej men det borde han vara som han pippade runt! Sen har jag åkte hem till ett ex mormor (han hade sitt rum där) och dumpat alla hans saker nerpackade i svarta sopsäckar då han bodde hos mig och varit otrogen, han visste inte jag fått reda på det! Bytte även lås på ytterdörren samt låg med hans bästa kompis och såg till han fick reda på det! Mötte honom efter nggr år och då minsann var man väldigt intressant men icke sa nicke!

    SvaraRadera
  28. Hörde om en kille som öppnade brevinkastet och hällde ner några surströmmingsburkar i hans tjejs lägenhet (som hade varit otrogen) - brutalt!

    / Alexandra

    SvaraRadera
  29. Oj! Vilken vidrig grej att sticka hål i alla kondomer! Stackars kvinnor (och eventuella barn).. Skäms! :(

    SvaraRadera
  30. Tog fram alla skor som mitt ex hade. Kissade i så många som kisset räckte till, hällde vatten i resten. Hahaha sen skrev jag ett mail på facebook till honom.
    Rubrik: hämnd

    Jag har kissat i dina skor.

    SvaraRadera
  31. Var tillsammans med en kille i 2 år som var VÄLDIGT noga med olika typer av proteinpulver, piller och kosttilskott. När jag fick reda på att han flörtade och tittade på cam-livesex osv. bytte jag ur hälften av proteinpulvret i påsen till mjöl hehe han var väldigt noga med att inte äta några kolydrater då det sabbade deffningen ;)Spred dessutom ut lite tamponger på olika "gömda" ställen i hans lgh bara för att få en annorlunda reaktion när hans vänner hittar dem lite varstans! Kanske inte så markabert men lite roligt hade jag!

    SvaraRadera
  32. Jag är nog också mer åt det hållet att jag ignorerar exet och försöker vara så jävla mycket mer lyckad än vad han är.

    Men visst har man klippt sönder några tröjor; lite som terapi. ;) En kompis och jag rengjorde insidan av hennes ex toalett med hans tandborste - riktigt gnuggade och borstade ovan och under ytan. Vi fick oss ett gott skratt, och det förtjänade han det lata lilla aset!

    SvaraRadera
  33. Johnny: Hur kan du spöa på ditt ex med knytnävarna?! Vidrigt!!

    SvaraRadera