fredag 25 februari 2011

Min vy





Calle är ute med sin bromancer Martin Akander och har "grabbkväll" eller ja, det är dom två vad jag vet. Nu ryktades det om på Twitter att de gått och hälsat på Alex & Amanda på Teatergrillen. Låter ju inte så "grabbigt" att våldgästa en parmiddag men jag antar att det är en definitionsfråga. Vilken apporach man har. Jag såg fram emot myskväll hemma med På Spåret och god mat. Kan verkligen älska att vara hemma själv. Jag somnade tre minuter innan På Spåret började och vaknade nu och nu ligger jag här, tjock och lite nyvaken.
Calle lär ju dröja, går väl till East och dricka Hotshots och grejer. Fan vad jag kan längta efter en riktig fylla. Jag har många kvällar att ta igen i höst. Men då kommer jag förmodligen inte njuta av det. Kommer bara vilja hem till familjen. Nej, ska gå och inventera Calles godisskåp nu. Andra tips på vad man kan göra halv tolv en hemmakväll?

1 kommentar:

  1. Läs något mysigt, eller ät något gammalt godis. Jag tuggar lösgodis just nu. Se ikapp saker på svtplay vid datorn är också ett tips. Eller läs bloggar och kommentera.
    Sov gott så småningom!

    SvaraRadera