fredag 4 februari 2011

Skönt att man kan ändra sig

Gud vilka fegisar eller änglar ni är, snälla låt oss alla få lite underhållande helgläsning. Gamla synder är preskriberade det är sånt man kan både mysskämmas och skratta åt i efterhand.
Spill your beans please.

Det är ju skönt att man kan ändra sig och få ett lite bättre vetande. Om jag hade tagit massa exekutiva stora beslut för låt säga 15-10 år sedan hade mitt liv sett ganska annorlunda ut.

Bland annat hade jag typ sett ut så här när jag skulle gifta mig, för det här var min absolut drömbrud outfit.



Bara en sån sak...

4 kommentarer:

  1. Jag kan tycka nästan allt är pinsamt ibland, vågar inte klaga fast jag är kund o har all rätt...jag skulle tex aldrig skicka tillbaka mat på restaurang för det är så pinsamt för mig. Iallafall det här är en sån historia. Jag o mina kompisar var i thailand o bodde fint på ett litet hotell som hade restaurang. Min kompis beställde en macka (vi andra inget) o fick den. Jag såg att den var helt möglig (alltså jättemkt) o fick råångest för oj vilken kalabalik det skulle bli om vi klagade, det var ju liksom inte lite mögel på ett hörn utan hela jävla formbrödet var grönt. Jag beslutade mig att hon kommer märka det, det måste ju smaka skumt. Tror jag gick därifrån för att slippa incidenten när hon kom på det o skällde ut kyparen. Men hon kom inte på det o åt upp hela mackan. Jag kunde ju inte säga det till henne då "du åt precis en möglig macka" så jag lät det va. Berättade för henne 10 år senare.

    SvaraRadera
  2. Hej Anitha!
    Skulle inte du kunna göra ett inlägg med dom, enligt dig, bästa bekännelsera?? Skulle vara kul att läsa!!
    Gillar din blogg!!

    SvaraRadera
  3. jag gick hem med en kille från krogen en gång när jag var 25. vi hade pratat och hängt under hela kvällen och jag tyckte han verkade skön och vettig. det enda vi inte pratade om var exakt vad han pluggade när han luddigt svarade att det var det han fördrev sina dagar med. när vi legat frågade jag honom igen, men vad exakt är det du pluggar då? han svarade att han gick nian. det visade sig att han kommit in på krogen med sin brorsas leg och skulle fylla 15. det tyckte jag var väldigt jobbigt.

    SvaraRadera
  4. Det finns nog många skelett i min garderob, men det här är en av dem som jag aldrig kommer berätta för nån (förutom till dina tusen läsare, anonymt).

    För några år sedan var jag ute på krogen. Jag hamnade tillslut på Patricia med en tjejkompis och hennes pojkvän samt några av hans polare.
    I toalettkön började jag sedan prata med en främmande tjej, som man gör, när man är berusad. Eftersom vi hade så mycket att prata om när det blev hennes tur i kön så följde jag med in på toan.
    När vi båda hade utrettat våra behov så började vi helt plötsligt grovhångla där inne. Jag vet inte vad man klassar som sex mellan två tjejer, eftersom att jag egentligen är hetero och aldrig har legat med samma kön.
    Men där och då, skulle jag kalla för sex, vi kunde ha fortsatt om det inte var för att min kompis helt plötsligt stod på andra sidan och bankade.
    Jag avslutade allt väldigt snabbt, torkade av mig läppstift-klet, klev ut, grabbade tag i min polare och lämnade den främmande tjejen kvar.

    Jag var så chockad över mig själv. Hon var ju inte direkt butchlesbisk, men sjukt snygg och dessutom hade hon pojkvän.
    Jag vet och tycker själv att det är helt okej med homosexualitet men jag förmår mig ändå inte att berätta den incidenten för nån.

    Herregud vad porr-klyschigt min berättelse låter, men det var så det var och du bad om det:)

    SvaraRadera