fredag 18 februari 2011

Nipprig

Har inte sovit speciellt bra i natt. Drömt udda drömmar om och om igen.

Letat efter utfarter, varit rädd för en helt enormt stor geting hemma i Polis-Jonas sommarstuga som han inte har, i en förort som inte existerar. Har ätit middag med Joel Bendrick på MTG som visat sig vara en riktig snackpåse och skåning dessutom (han är en ganska tystlåten Stockholmare i verkligheten). Drömt att klänningen gått sönder. Att jag fått åka till Rågsved och hämta bröllopsgäster och satt dom vid sin plats på middagen. Åkt och hämtat nästa.

Ja sådär har det hållit på. Ligger här på Nobis och är alldeles nipprig. Väntar på att få gå upp. Amanda är stenhård på det här med sömn så jag vågar inte gå upp än. Hon har ju förmodligen rätt.
Andas tungt och stirrar ut i det svarta.
Å andra sidan skulle man ju kunna köra en snöplog genom rummet utan att hon skulle vakna. Själv är jag ingen sömntuta, skulle önska att jag var det ibland. Men den där tjejen kan sova om hon vill. Kan verkligen avundas det.

Det blir väl lite Solitaire till sen ger vi sömnen ett nytt försök. Okej.

Om 11 timmar är jag Anitha Schulman. Tihi!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

16 kommentarer:

  1. Ha en alldeles underbar dag, glöm inte bort att njuta i stunden och suga i dig all lycka som en svamp :) Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Är helt övertygad om att din dag kommer bli fantastisk. Och du är värd det. Glöm inte bort att andas. Försöka vara närvarande i alla stunder. Även timmarna innan du blir "fru". Njut.
    Den här dagen är din. Och Calles. Ett minne att dela. Med varandra. Med Penny.
    Stor kram.

    SvaraRadera
  3. Underbart! Lycka till idag vackra Anitha! Snart, snart sätter dagen igång, din och Calles alldeles egna dag! Det blir utan tvekan Magiskt! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas ni får en fantastisk och minnesvärd dag! All lycka till brudparet och deras följe!

    SvaraRadera
  5. Lyckönskningar till Dig & Calle, hoppas denna dag blir allt Ni drömt om! Och att Penny får vara med (om än i magen) är ju extra kul!

    SvaraRadera
  6. Massor av lyckönskningar till dig och Calle. Övertygad att ni får en underbar dag. Kram!

    SvaraRadera
  7. Ha nu en fantastisk dag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Sänder er mina varmaste hälsningar och lyckoönskningar!

    Ta vara på varandra!
    Kram Paola

    SvaraRadera
  9. Massa grattis till eran dag! :)

    SvaraRadera
  10. Massa grattis och lyckoönskningar på eran dag idag Anitha. Det känns som jag känner er trots att jag bara läser era ord ibland, men jag kommer ändå hålla en tumme härifrån Västerås idag :) Stor kram till er båda! Och du kommer vara så fin, jag känner det på mig hihi!

    SvaraRadera
  11. Herregud jag är så känslig i dag. Trillade fram en tår när jag tänkte på bröllopet. Egentligen inte just ert bröllop, utan bröllop i allmänhet. Lycka till med allt!

    /S

    SvaraRadera
  12. tänk om Calle och du hade valt ditt flicknamn istället för Schulman. det hade varit nåt det!

    SvaraRadera
  13. Hoppas ni får en helt underbar dag idag! :)

    SvaraRadera
  14. Massa grattis och lyckoönskningar till dig och Calle! Hoppas ni får en helt underbart fin dag!

    SvaraRadera
  15. Vilken strålande dag!! Grattis till Er ljuva framtid!

    SvaraRadera
  16. Kanske har du redan skrivit om det, men jag är lite nyfiken på varför du valt att byta efternamn? Skulle vara kul att läsa hur du resonerar. Annars, LYCKA TILL NU!

    SvaraRadera