måndag 7 februari 2011

Helgen

Herregud en sån oförglömlig möhippa. Älskade varenda sekund. tack alla underbara vänner!
Kommer berätta mer om den snart. Kolla på lite bilder så länge på Amandas blogg eller på Rebeccas blogg.

Svensexan var tydligen så intoxikera så Calle kan endast i grova penseldrag återge vad som hände, han kommer inte ihåg ett tal eller någon detalj.
Med risk för att låta snusförnuftig och bitter (för att jag inte kan festa på) så är jag genuint jätteglad av att få minnas varenda sekund av denna stora dag. Oerhört fina tal och jag inser att jag kommer vara en riktig lipsill på bröllopet. Glad över att inte vara söndertankad.

Återkommer snart....

2 kommentarer:

  1. Så jäkla trist tycker jag när de måste supa ner brudgummen på svensexan.

    SvaraRadera
  2. Är du helt bekväm med att Calle dricker så mycket och ofta?

    SvaraRadera