tisdag 1 februari 2011

Och nu med matta





12 kommentarer:

  1. Som jag skrev i ditt förra inlägg innan mattan var på plats. Skitsnyggt bord och erat vardagsrum är ju superfint nu. Riktigt personligt och inte någon jobbig efterapning från Sköna Hem eller dyl. Lyckat som fasen! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Ser så mysigt ut ^_^

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt det ser ut!

    SvaraRadera
  4. Härligt att boa klart, färdigställa alla idéer och SNYGGT blev det också. Gillar verkligen dina egenhändiga kreationer; borden, stolarna - och du, snart boxhyllan också hoppas jag. Kräng för tusan; kan bli världens hype.

    SvaraRadera
  5. Jag gillar tavlorna!

    SvaraRadera
  6. Superfin tavelvägg och jag gillar mattan också!
    Personligt, varmt och ombonat, inget stelt-mitt-hem-ser-likadant-ut-som-alla-andra-ängsliga-härmapors..

    SvaraRadera
  7. Rummet blev jättefint- känns ombonat och
    inbjudande ut. Gillar oxå tavel väggen !

    MEN- bara ett men så där i förbifarten....
    Säger bara: " Charlie was here...."

    Och vit soffa..... resten kan ni tänka ut själva- oavsett om Charlie eller er Penny utforskar sina konstnärliga sidor hemma hos er..... ;=)

    /M

    SvaraRadera
  8. Oj, vad många tavlor och vad de blänker! Fint! Fin stil! Annorlunda och personligt med lite hjärta! :)

    SvaraRadera